با حضور مدیر کل HSE شرکت ملی نفت ایران؛

سی و دومین جلسه هم اندیشی محیط زیست شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار شد

(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۵:۳۶

سی و دمین نشست هم اندیشی محیط زیست با حضور مدیر HSE پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران، مدیران و کارشناسان حوزه HSE و محیط زیست شرکتهای فعال مستقر در منطقه به میزبانی HSE ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دکتر عباس رزمی مدیر HSE پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران ضمن تشکر از حضور مدیران و کارشناسان حوزه محیط زیست گفت: اهمیت برگزاری نشستهای هم اندیشی برای همگی روشن است و تاثیرات فراوان آن را تا کنون در محیط زیست منطقه شاهد بودهایم. ایشان افزود: با تبدیل نظریات و دیدگاههای کارشناسی مطرح شده در این نشستها از کیفی به کمی شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت محیط زیست در منطقه خواهیم بود.

در ادامه این نشست مهرزاد غیبی سرپرست HSE ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه ضمن عرض خوشآمدگویی به مهمانان و مدعوین جلسه، به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در حوزه محیط زیست پرداخت و افزود: نگاه دولت به مقوله محیط زیست یک نگاه ملی است لذا هموار نمودن و راهبری کردن اقدامات محیط زیستی در منطقه ویژه یک امر ضروری میباشد. 

در ادامه علی اکبر خراسانی زاده معاون محیط زیست اداره کل HSE وزارت نفت ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس و عرض تشکر از برگزار کنندگان جلسه و انتصاب  مهرزاد غیبی به عنوان سرپرست HSE ارشد سازمان منطقه ویژه و آرزوی توفیق برای ایشان افزود: مشکل دارترین آلودگی در محیط زیست منطقه آلودگی هوا است که در راستای حل این مشکل اقدامات زیادی صورت گرفته و نیاز است که این اقدامات و تلاشها تا رسیدن به شرایط مطلوب تداوم داشته باشد. ایشان با اشاره به سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر و منطقه عسلویه و تاکید رئیس جمهور به ارائه گزارش پیشرفت پروژه ها، تلاش بیش از پیش در راستای اجرای پروژهها و مصوبات را لازم و ضروری دانست.

در ادامه این نشست مهدی تنها زیارتی رئیس محیط زیست سازمان منطقه ویژه به معرفی و تشریح پروژههای کلان محیط زیستی جاری منطقه و همچنین پروژه هایی که در سال 1402 اجرا میشوند پرداخت در همین راستا ایشان گزارش خلاصه ای از چهارده پروژه بزرگ در حال انجام در حوزه مدیریت محیط زیست منطقه را ارائه نمودند، پروژه های مذکور در راستای پایش، مدیریت و کمینه سازی اثار و پیامدهای جنبه های بارز زیست محیطی منطقه در حوزه های هوا، آب و پساب، خاک ، مدیریت پسماند، محیط زیست طبیعی و دریایی منطقه می باشند. در ادامه ایشان افزود: به منظور معرفی برترین پروژههای محیط زیستی اجرا شده در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و اطلاع رسانی این پروژهها به نحو شایستهای به ذینفعان و همچنین تقدیر از مدیران و شرکتهای اجراکننده این پروژه ها از کلیه شرکتها تقاضا شده است که مستندات پروژههایی که در سال 1401 به سرانجام رسیده است را به منظور بررسی به این سازمان ارسال نمایند.

در ادامه مدیران و کارشناسان شرکت عمران سازان مهاب به ارائه توانمندیها و خدمات خود در حوزه احداث واحدهای تصفیه آب و پساب و ... پرداختند.

در پایان این نشست به مناسبت بازنشستگی دکتر فرزاد نژاد بهادری از تلاشها و زحمات بی دریغ ایشان در پیشبرد اهداف صنعت نفت و گاز کشور در پایتخت انرژی ایران اسلامی و ایفای نقش بی بدیل شان در ارتقای محیط زیست منطقه تقدیر به عمل آمد.

 

محیط زیست 9
محیط زیست 8
محیط زیست 7
محیط زیست 6
محیط زیست 5
محیط زیست 4
محیط زیست 3
محیط زیست 2
محیط زیست 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید