هماهنگی اقدامات شرکت‌های منطقه ویژه پارس در زمینه مسئولیت اجتماعی

(سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۵:۲۹

شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس، صبح امروز سه شنبه ۱۹ اردی‌بهشت ماه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- با هدف هماهنگی تصمیمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این جلسه به اشاره به دوباره کاری‌هایی که بعضآ در گذشته به دلیل نبود هماهنکی در هزینه‌کرد خدمات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در منطقه صورت می‌گرفت، گفت؛ بر اساس بخشنامه وزیر محترم نفت مقرر شد کلیه اقدامات باید به صورت هماهنگ با محوریت سازمان منطقه ویژه پارس صورت گیرد که در این زمینه جلسات متعددی با مدیران عامل شرکت‌ها جهت هماهنگی لازم برگزار شد.
اسدی افزود؛ بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در صنعت نفت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی تعریف شده است که ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد آن مختص استان بوشهر است و مدیریت هزینه این مبالغ قابل توجه، قطعا به هماهنگی و همکاری همه شرکت‌ها و ارگان‌ها جهت افزایش رضایت مندی ذی نفعان نیازمند است.
قنبریان مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم نیز در این جلسه گفت؛ حضور سازمان منطقه ویژه پارس در جلسه شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه باعث افزایش هماهنگی‌ها و تاثیر بیشتر اقدامات در زمینه‌ مسئولیت‌های اجتماعی شد.
وی حوزه فعالیت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه را در زمینه‌های فرهنگی، زیرساختی، آموزشی و بهداشتی بر شمرد و گفت؛ تمامی هزینه‌ها به صورت مشارکتی و با نظارت و هماهنگی آموزش و پروش و فرمانداری‌های مناطق هدف اختصاص خواهد یافت.

67 9
67 8
67 7
67 6
67 5
67 4
67 3
67 2
67 1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید