جاده ورودی غربی شهر بیدخون افتتاح شد

(چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۱۵

به همت معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جاده ورودی شهر بیدخون در شهرستان عسلویه، امروز چهارشنبه ۳ خرداد ماه همزمان با سال‌روز آزاد سازی خرمشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- بلوار ورودی غربی شهر بیدخون در مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، فرماندار عسلویه، اعضای شورای شهر بیدخون و سایر مقامات شهرستان عسلویه افتتاح شد.
این پروژه شامل تعریض پل، خاک برداری، آسفالت و نصب علائم ایمنی به طول ۱ کیلومتر در ورودی و خروجی غربی شهر بیدخون اجرا شد.
رئیس شورای شهر بیدخون در آیین افتتاح این پروژه گفت، این جاده از نقاط حادثه خیز شهر بیدخون بود که اجرای آن نقش مهمی در روان سازی بار ترافیکی ورودی شهر بیدخون داشته است.
وی همچنین خاط نشان کرد که با پیگیری‌های سازمان منطقه ویژه پارس، ۷ هکتار زمین توسط  این سازمان  جهت ایجاد پارک و فضای سبز تخصیص داده شده است و این پروژه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

مشخصات این پروژه که با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال انجام شده است ،خاک برداری،خاک ریزی و اسفالت به طول 1 کیلومتر و عرض 24 متر، تعریض پل به عرض 20 متر ،گذرگاه میانی به طول یک کیلومتر و عرض ۲ متر ،8 هزار متر عملیات خط کشی و نصب تابلوها و علایم ایمنی و ترافیکی می باشد.

افتتاح پروژه 21
افتتاح پروژه 15
افتتاح پروژه 13

افتتاح پروژه 4
افتتاح پروژه 3

افتتاح پروژه 10

ds

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید