دوره آموزشی "طراحی آموزشی" در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

(پنج شنبه ۵ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۵۰

دوره آموزشی "طراحی اموزشی" در راستای دوره های اموزشی صلاحیت حرفه ای روسا و کارکنان آموزش در محل آموزش سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-دوره "طراحی اموزشی" در راستای دوره های اموزشی صلاحیت حرفه ای روسا و کارکنان آموزش سطح منطقه ویژه و از سری دوره های مصوب شورای عالی آموزش به میزبانی اموزش و توانمند سازی منطقه پارس در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه جاری در ساختمان جدید آموزش واقع در پابانه شیرینو و با مشارکت  روسا و کارشناسان محترم واحد های آموزش شرکت های مستقر در منطقه در اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس برگزار گردید.
 

این دوره آموزشی با ارایه برترین متد های طراحی آموزشی و تکنولوژی  و ارایه مدل های نوین با هدف توان افزایی و توانمند سازی همکاران آموزشی ادارات آموزش شرکت ها و با حضور روسای  آموزش شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه و پایانه خارک در  واحد آموزش منطقه ویژه پارس برگزار گردید.

 موسوی زاده رییس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود؛  اجرای این دوره ها را در راستای  توان افزایی و توانمند سازی و بروز رسانی دانش همکاران آموزشی بر شمرد.

آموزش 5
آموزش 4
آموزش 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید