رئیس جمهور؛

فاز ۱۱ بازتاب گفتمان خودباوری دولت سیزدهم است

(دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵

ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به عسلویه و دیدار مردمی، افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی را نماد گفتمان دولت سیزدهم مبنی بر عدم وابستگی اراده ملت ایران به اخم و لبخند بیگانگان توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- ابراهیم رئیسی ریاست جمهور در حاشیه سفر به عسلویه جهت افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی، در سالن ورزشی پردیس سازمان منطقه ویژه پارس با مردم، مسئولین، مقامات استانی و کارکنان صنعت دیدار کرد.
ریاست جمهور در ادامه افزود؛ امروزه به همت بالای فرزندان این سرزمین دیگر جایی برای مستشاران خارجی در پارس جنوبی نیست و تمامی فعالیت‌ها با توان و دانش متخصصین داخلی انجام می‌گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین گفت؛ آوازه توان فنی متخصصان داخلی در جهان پیچیده است و در همین سفر اخیر به آفریقای جنوبی، این کشور خواهان به کارگیری توان تخصصی کارکنان صنعت نفت ایران در پروژه‌های مسکوت نفتی این کشور شد و این درخواست در مورد سایر کشورها مانند ونزوئلا و سوریه هم بوده است.
رئیسی با اشاره به ضرورت جمع آوری گازهای همراه مشعل در پارس جنوبی گفت؛ هفته‌ای نیست که ضرورت ساماندهی این امر را با وزیر نفت در میان نگذارم و ان شاء الله تا دو سال آینده مسئله گازهای مشعل در منطقه حل خواهد شد زیرا هم ضرورت صرفه جویی اقتصادی است و هم مطالبه مردم و حفظ محیط زیستی است.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت احداث مرکز درمانی در منطقه پارس جنوبی از اختصاص مبلغ ۵/۶ هزار میلیارد تومان در زمینه مسئولیت های اجتماعی به استان بوشهر خبر داد که در کنار اعتبارات استانی مصوب برای توسعه این منطقه هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به اولویت جذب نیروهای بومی متخصص در پارس جنوبی این امر را از جهت احساس حلاوت توسعه منطقه در اذهان مردم بومی پارس جنوبی حائز اهمیت برشمرد.
رئیسی با اشاره به اینکه کار جهادی که در منطقه پارس جنوبی صورت می گیرد جنگ اراده ملت ایران برای استقلال با دشمنان این مرز و بوم است و امروزه دولت به پشتیبانی از توان متخصصانش اراده کشور را وابسته به اخم و لبخند بیگانگان نکرده است و این گفتمان در افتتاح فاز ۱۱ متبلور شد.

did

 

سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 37
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 36
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 35
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 34
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 33
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 32
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 31
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 29
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 27

سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 26
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 24
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 23
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 20
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 19
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 17
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 16

سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 13
سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 12

 

سفر ریسجمهور به پارس جنوبی 10

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید