لیگ برتر ساحلی؛ پارس جنوبی فینالیست شد/ سومین حضور آقاجانی در مسابقه آخر

(جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲) ۱۱:۴۰

تیم‌ پارس جنوبی با پیروزی مجدد مقابل سنگ آهن بافق به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی راه یافت تا علیرضا آقاجانی سومین حضور خود در دیدار نهایی این رقابت‌ها را تجربه کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی جام خلیج فارس از صبح روز چهارشنبه هشتم شهریور آغاز شد و فردا (جمعه دهم شهریور) با معرفی تیم‌های برتر این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد.
 
امروز (پنج‌شنبه نهم شهریور) مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با چهار دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های پارس جنوبی و ساوانا در مسابقه نخست خود موفق به شکست حریفان شدند.
 
دیدارهای عصر نیز از ساعت 15 آغاز شد و در نخستین بازی تیم‌های سنگ آهن بافق (رحمان رئوفی – کامبیز کلته) و پارس جنوبی (عباس پورعسکری – علیرضا آقاجانی) به مصاف یکدیگر رفتند.
 
تیم پارس جنوبی نیز در این مسابقه دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 18 به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت‌ها معرفی شود.
آقاجانی در دو دوره گذشته نیز به همراه تیم‌های ساوانا بهشهر و هورسان رامسر در دیدار نهایی لیگ برتر ساحلی حضور داشت که یک قهرمانی با میرزاعلی و یک مقام نایب قهرمانی با خاکی‌زاده ره‌آورد این بازیکن است. آقاجانی در حالی امسال برای سومین بار فینالیست می‌شود که در سه دوره لیگ برتر ساحلی به سه یار متفاوت حضور یافته است و امسال در کنار عباس پورعسگری بازیکن با تجربه والیبال ساحلی ایران است.
 
حریف تیم پارس جنوبی در فینال تا دقایقی دیگر و در جدال دو تیم ساوانا شاهرود و پیکان بندر دیر مشخص خواهد شد.
 
گفتنی است دیدار رده‌بندی این مسابقات ساعت 10 و فینال لیگ برتر والیبال ساحلی ساعت 11 روز جمعه دهم شهریورماه برگزار می‌شود.

پارس جنوبی 4
پارس جنوبی 3
پارس جنوبی 2

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید