قراردادهای راکد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس تعیین تکلیف می شوند

(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۱:۰۱

معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان منطقه ویژه پارس از تعیین تکلیف وضعیت آن دسته از قراردادهای سرمایه گذاری منطقه پارس جنوبی خبر داد که طی سال های اخیر موفق به اجرای طرح خود نشده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-خسرو افروزه با اعلام این خبر افزود؛ با استناد به ابلاغیه شیوه واگذاری اراضی توسط وزیر محترم نفت و به منظور تعیین تکلیف وضعیت آن دسته از قراردادهای سرمایه گذاری که طی سال های اخیر موفق به اجرای طرح خود نشده و بلاتکلیف مانده اند،معاونت اقتصادی سازمان منطقه ویژه پارس با طرح موضوع در جلسات کارگروه رسیدگی به قراردادهای بلاتکلیف سرمایه گذاری، نسبت به تعیین تکلیف این قراردادها تا پایان سال اقدام می کند.

افروزه در ادامه افزود؛ برای تحقق این موضوع دستورالعمل مدیریت طرح های سرمایه گذاری مورد بازنگری قرار گرفته و آخرین اصلاحات و ویرایش های لازم مطابق با بخشنامه ها و ابلاغیه های مرتبط انجام شده است که پس از تصویب شرکت ملی نفت ایران ابلاغ خواهد شد. 

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری واحد فناوری و اطلاعات سازمان منطقه ویژه پارس فرآیند الکترونیکی شدن بررسی درخواست های سرمایه گذاری، صدور مجوز فعالیت کارفرمایان و صدور صورتحساب اجاره بهای اراضی از طریق راه اندازی سامانه های برخط تا پایان سال صورت پذیرد.

معاون توسعه اقتصادی  سازمان منطقه ویژه پارس افزود؛ به منظور نگهداشت و توسعه زیر ساختهای ایجاد شده در منطقه و ارایه خدمات مطلوب به فعالان اقتصادی ،‌احصاء زمینه های درآمدزای منطقه در دست اقدام است که با تحقق این امر و افزایش درآمد های سازمان، زمینه ارایه خدمات بهتر در منطقه فراهم خواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید