پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

(شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲) ۰۸:۱۷

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛

"هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عظیمی است كه تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.(مقام معظم رهبری)"

 

تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون سرشار از اتفاقات و رویدادهایی است که در آن رشادت، دلاوری و پایمردی آحاد مردم در معرض دید جهانیان قرار گرفته است.

۳۱ شهریور آغازین روز از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق یادآور هشت سال دفاع مقدس و جانانه ای است که در تاریخ این کشور به عنوان سند افتخار ایستادگی ملتی بزرگ در برابر دژخیمان برای همیشه ثبت شده است.

ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی و تداعی کننده اراده دلیر مردان و شیر زنانی است که برای دفاع از این انقلاب و آب و خاک جانفشانی کرده و استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین به ارمغان آوردند.

روایت همه ساله این دوران، حکایت از دورانی طلایی و پر افتخار دارد که به جرأت میتوان گفت چراغ راه ملت ایران در عبور از گردنه‌های سخت و پرخطر خواهد بود.

امروز راه حل عبور از مشکلات کشور امید نبستن به دشمن، مدیریت جهادی، ایثار و از خود گذشتگی است. 

امروز کشور در اوج تحریم های ظالمانه با الگوبرداری از تجارب دفاع مقدس، بار دیگر می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند اگر چه شرط استفاده از این رمز پیروزی، گفتمان سازی مفهوم مقاومت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این هفته جاودان را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران خصوصا خانواده بزرگ صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان بوشهر تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون همگان را در مسیر ترویج ارزش‌ها و پاسداشت دستاورد‌های سترگ دفاع مقدس، در پرتو آرمان‌های رفیع بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 


سخاوت اسدی

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید