طی حکمی از سوی مهندس یوسفی:

مدیر منابع انسانی سازمان مطنقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد

(پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵) ۱۰:۰۹

طی حکمی از سوی مهندس یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، تیمور جدید اسلامی به عنوان مدیر منابع انسانی این سازمان منصوب شد. همچنین در حکمی جداگانه سید محمد تقی علوی به عنوان مشاور مدیر عامل در امور منابع انسانی منصوب شد.

جناب آقای تیمور جدید اسلامی

 نظر به مراتب تعهد، تخصص  و تجارب ارزشمند  و طولانی جنابعالی در حوزه مدیریت منابع انسانی به موجب این حکم به سمت مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می شوید.ضرورت ارتقاء جایگاه منابع انسانی  در فرآبند توسعه این منطقه  ایجاب می نماید با عنایت به توان کارشناسی و ظرفیت های بالقوه آن مدیریت  پیگیری  موارد زیر به عنوان ماموریت اصلی جناب عالی مورد اهتمام قرار گیرد.

- بازنگری در برنامه ریزی تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت پشتیبانی و ارائه خدمات شایسته به شرکت های مستقر در منطقه ویژه.

- برنامه ریزی توسعه خدمات رفاهی و فرهنگی برای کارکنان ساکن و شاغل در منطقه ویژه .

- تلاش در جهت استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی مرتبط با بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان.

- توجه ویژه به امر آموزش و به کارگیری تکنیک های نوین در فرآیند نیاز سنجی آموزشی، نیاز سنجی ، برپایی دوره های کیفی  و اثر بخش  و نهایتا ارزیابی میزان اثر بخشی دوره ها در توانمند سازی  نیروی انسانی و آموزش های فنی و تخصصی و همچنین در مرکز آموزش HSE

 - نظارت بر فرآیند برنامه ریزی نیروی انسانی و تعیین مسیر شغلی کارکنان در راستای ایجاد همگرایی بین مشخصه های شغل و شاغل.

- ارائه ساز و کارهای لازم به منظور بهبود روابط کارکنان و رفع مشکلات آن ها با هدف توسعه تفاهم و تعاون اجتماعی و نیز ارتقاء تعلق سازمانی با توجه به ویژگی های محیطی منطقه .

- نظارت عالیه بر حسن انجام اقدامات پرسنلی و اهتمام به افزایش رضایت مندی کارکنان در این حوزه

- مستند سازی و اطلاع رسانی شفاف مقررات اداری و تلاش در جهت توسعه انظباط اداری.

- ساماندهی امورمسافرت با هدف اقتصادی نمودن پروازها و نیز افزایش انعطاف در عملیات جابجایی کارکنان.

- پیگیری اصلاح و به روز رسانی ساختار سازمانی با هماهنگی ستاد شرکت ملی نفت ایران.

در پایان از تلاش های خالصانه جناب آقای سید محمد تقی علوی در دوران  تصدی در این سمت تشکر نموده و ضمن تاکید بر به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد، توفیق خدمت خالصانه را برای جناب عالی و کلیه همکاران  از خداوند متعال مسئلت دارم.

مهدی یوسفی

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

 در حکم سید محمد تقی علوی نیز آمده است:


جناب آقای علوی

نظر به پشتوانه چهار دهه خدمات صادقانه، عالمانه، ارزش مدارانه و خالصانه به صنعت نفت و در راستای استفاه بهینه از این تجربه فوق العلاده، به عنوان مشاور مدیر عامل در منابع انسانی منصوب می شوید.

اطمینان دارد جنابعالی با علاقه و اخلاص، زمینه بهره برداری همکاران جوان مدیریت منابع انسانی را از این تجارب ارزشمند فرآهم خواهید ساخت.

توفیق روز افزون آن برادر ارزشی و مخلص را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید