انقلاب اسلامی یک تاریخ تحولی در دنیا و تاریخ بشریت است/همه باید در انتخابات شرکت کنیم

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۰۵

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس پیروزی انقلاب اسلامی را یک تاریخ تحولی در دنیا و تاریخ بشریت دانست و گفت: ما نباید نسبت به این تاریخ بی تفاوت باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، در نشست هم اندیشی نقش صنعت در احیای فرهنگ یاریگری و مشارکت حداکثری تضمین توسعه پایدار ایران اسلامی که ۱۷ بهمن ماه  در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد با بیان این که امام خمینی(ره) با دیانت و تقوای خاصی که داشتند  کاری را به سرانجام رساندند که در زمان انبیا و اولیا به سرانجام نرسید، ابراز داشت: عظمت این انقلاب را شاید ما که در درون آن هستیم و از مزیت های آن برخورداریم متوجه نشویم اما کسانی که با فاصله دورتر و از خارج به این انقلاب نگاه می کنند بزرگی و عظمت آن را بهتر درک می کنند.
 
وی با بیان این که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای آن خون ها ریخته شده و  اسارت ها کشیده شده است، اظهار داشت:  از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی و کارشکنی های استکبار به روش های مختلف ادامه یافته است که جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم های ظالمانه گوشه هایی از آن ها هستند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان ابراز داشت: کارکنان صنعت می دانند که برای تهیه تجهیزات ساده با چه سختی هایی مواجه هستیم.
 
اسدی با بیان این که در انقلاب اسلامی برای ارزش ها زحمات زیادی کشیده شده است، افزود: بخش قابل توجهی از زحمات بر دوش شما صنعتگران بوده زیرا این تمدن عظیم صنعتی که در این منطقه شکل گرفته است حاصل زحمات و تلاش های متخصصین و مهندسین کشورمان در سال های اخیر است.
 
وی با بیان این که همسایه ما در این میدان با کمک دیگران برداشت هایی انجام می داد ابراز داشت: جمهوری اسلامی وارد عرصه شد و دست بر روی زانوی خود گذاشت و توانست سهم کشور را از این میدان برداشت کرده و امروز این ارزش افزوده کمکی برای اقتصاد کشورمان است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که کارکنان شریف صنعت نفت همیشه یار و یاور انقلاب بودند، اظهار داشت: اعتصابات و همکاری هایی که در زمان انقلاب داشتند موجب شد بسیاری از کارشناسان بخشی از پیروزی انقلاب را پیوستن همکاران متدین صنعت نفت به انقلاب بدانند.
 
اسدی با اشاره به استقلال کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه درد آمریکا و استکبار از این استقلال و محوریتی است که جمهوری اسلامی در محور مقاومت پیدا کرده و در مقابل نقشه های پلید آن ها ایستادگی می کند.
 
وی ادامه داد: همه ما باید این دستاوردهای عظیم و بزرگ را قدر دانسته و گرامی بداریم.
 
اسدی با بیان این که تمام تلاش دشمنان ضعف و ناتوانی ماست، ابراز داشت: تلاش دشمنان این است که ما ضعیف بوده و مقتدر و محور نباشیم، البته خدا را شاکریم که امروز از این گردنه ها عبور کرده و بر قله های استقلال و افتخار حضور داربم و به فضل الهی دشمن رو به زوال و نابودی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود  به انتخابات پیش رو اشاره کرد و آن را نماد مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم دانست.
 
اسدی گفت: اگر ما صنعتگران نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم، دیگران نیز نسبت به آن بی تفاوت خواهند بود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با درخواست از صنعتگران برای حضور پای صندوق های رای اظهار داشت: همه ما مسئول هستیم در روز انتخابات در منطقه باشیم و همکاران را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم. 
 
اسدی با بیان این که برخی با طرح سئوالات انحرافی سعی می کنند ما را به انحراف ببرند، ابراز داشت: کسی منکر مشکلات نیست اما بعضی ها فقط سعی دارند مشکلات را بیان کنند و از بیان خدمات و کارهای انجام شده خودداری می کنند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که پیشرفت های صورت گرفته بسیار چشمگیر است، افزود: در نمایشگاهی که رهبر معظم انقلاب اخیرا بازدید داشتند فرمودند "ای کاش مردم این کارها را می دانستند".
 
وی با بیان این که ما غفلت کردیم و پیشرفت ها را برای مردم نگفتیم، افزود: صنعتگران بهتر از هر کسی می دانند که چگونه تا ۱۵ سال قبل توان یک متر لوله گذاری دریایی نداشتیم اما امروز حفاری افقی داریم، جکت می سازیم و بسیاری از کارها را  خودمان انجام می دهیم.
 
وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند متعال و اتکا به توان داخلی پیشرفت قابل ملاحظه ای داریم ضمن این که هنوز مشکلات وجود دارد.
 
اسدی با دعوت از همکاران خود برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری افزود: همه باید برنامه ریزی کنیم در روز برگزاری انتخابات تمام کارکنان صنعت که در محل های عملیاتی و غیرعملیاتی حضور دارند در انتخابات حاضر شوند.
هم اندیشی 22
هم اندیشی 21
هم اندیشی 20
هم اندیشی 19
هم اندیشی 18
هم اندیشی 17
هم اندیشی 16
هم اندیشی 15
هم اندیشی 14
هم اندیشی 12
هم اندیشی 11
هم اندیشی 10
هم اندیشی 7
هم اندیشی 6
هم اندیشی 5
هم اندیشی 4
هم اندیشی 3
هم اندیشی 2
هم اندیشی 1
پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید