مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ؛

نگاه مسئولانه و همراهی منطقه ویژه پارس با مسائل زیست محیطی قابل تقدیر است

(چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸) ۰۸:۴۰

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر که میزبان مدیرعامل و مدیران ارشد منطقه ویژه پارس بود با تقدیر از نگاه والای صنعت نفت و خصوصا سیدپیروز موسوی به مقوله محیط زیست گفت: امروز خوشحالیم که با اقتخار می توانیم اعلام کنیم که مقوله محیط زیست در تمامی پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی منطقه ویژه پارس لحاظ می گردد و نگاه مدیران این صنایع نگاهی مسولانه و همراه با محیط زیست است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،دکتر فرهاد قلی نژاد تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه زیست محیطی مطالعات جدی داشته و خوشحالیم که در طی یکسال گذشته در فرایند صدور مجوزها مطالعات زیست محیطی بصورت جدی لحاظ می شود و بدون این اتفاق مجوزها صادر نمی شود.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز در این نشست ضمن  قدردانی از تلاشهای کارکنان محیط زیست استان بوشهر گفت: محیط زیست و توجه به آن همواره در صنعت نفت مورد توجه بود و با دستور وزیر نفت طرحهای حذف فلرینگ در پایتخت انرژی کشور در حال اجرا می باشد.
سیدپیروز موسوی در ادامه تصریح کرد: راه اندازی مانیتورینگ پایش شاخص های زیست محیطی در عسلویه و کنگان ضروری است 
وی افزود : تدوین سند بهبود کیفیت هوای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جزء افتخارات ما محسوب می شود که با جدیت تمام ان را دنبال خواهیم کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید