جهش تولید و کسب رضایتمندی ذینفعان، محور کار و تلاش در منطقه ویژه پارس است

(سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹) ۲۲:۵۵

مدیرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادی انرژی پارس، تحقق شعار مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و خدمتگزاری برای مردم و کسب رضایتمندی ذینفعان را محور کار و تلاش در این سازمان در سال جاری خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،  ایرج خرمدل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پارس جنوبی را مولود انقلاب اسلامی و نماد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: تلاش جهادی و شبانه روزی، شاخص تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت نفت در منطقه ویژه پارس است. 
 
وی با بیان اینکه "خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی بین مسئولان ارشد استان با منطقه ویژه پارس وجود دارد" تصریح کرد: با رویه تعاملی که بین صنعت نفت در پارس جنوبی و مقامات ارشد استان بوشهر ایجاد شده، می‌توان شایسته ترین خدمات را به مردم عزیز استان و جامعه محلی و محیط پیرامونی‌ در چارچوب مقررات و رویه های جاری ارائه کرد.
 
خرمدل با اشاره به سند چشم انداز توسعه کشور افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال ۱۴۰۰ قرار گرفته‌ایم، لذا در سال جاری باید برای تحقق اهداف ترسیم شده سند چشم انداز، تمام توان خود را بکار بگیریم.
 
خرمدل اظهار داشت: ما در سال جدید مصمم به جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف صنعتی هستیم، خوشبختانه بسیاری از صنایع داخلی کشور علاقمند به حضور و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس هستند. با فعالیت سرمایه‌گذاران در پارس جنوبی هم به لحاظ اشتغالزایی و هم به لحاظ ایجاد تولید و ثروت ملی شاهد جهش چشمگیری خواهیم بود. 
 
وی با اشاره به برخی اقدامات در بدو حضور خود در منطقه ویژه پارس، یادآور شد: ساخت و تکمیل مرکز درمانی تروماسنتر را در اولویت قرار دادیم زیرا یکی از نیازهای اساسی صنعت و مردم درمنطقه پارس جنوبی است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز بیمارستان توحید شهر جم از دیگر اقدامات در حوزه بهداشتی، درمانی است که با همکاری شرکت ملی گاز فرایند اجرایی آن شروع شده است در همین زمینه بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص با تجربه در بیمارستانهای منطقه در دستور کار قرار دارد.
 
خرمدل با اشاره به برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت های علمی و دانشگاهی در استان بوشهر گفت: امکان سنجی استقرار یک شعبه از دانشکده نفت،  ایجاد هنرستان فنی در شهر کنگان، ایجاد مرکز رشد با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و همچنین برنامه‌ریزی‌ برای افزایش توانمندی علمی معلمان استان از دیگر اقداماتی که برنامه ریزی های لازم برای اجرای آنها در حال انجام است.

جلسه با صفایی بوشهری 4
جلسه با صفایی بوشهری 3
جلسه با صفایی بوشهری 2

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید