پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت 14 خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی(ره)

(سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹) ۲۲:۳۷

ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی سالروز رحلت امام خمینی(ره) تسلیت گفت.متن پیام بدین شرح است:

یوم الله چهاردهم خرداد یادآور هجرانی بزرگ است روزی که طوفان مصیبت ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دلهای پر از شیون و ماتم‌ نشاند. روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست. 
امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی ‌خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ‌مردی از سلاله اولیاء، متفکر بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص). اگر چه ۳۱ سال از رحلت آن مرد خدایی می‌گذرد اما همچنان امواج رهایی‌بخش انقلاب اسلامی در بحر‌ بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده‌ خداوند و به دست مرشد‌ الهی، پیر‌ فرزانه، خمینی‌کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست. 
اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های جهانی و بین المللی مسألت دارم.
 
ایرج خرمدل 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید