آتش سوزی نخلستان روستای بساتین مهار شد

(جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۲۸

آتش سوزی ظهر امروز، ۲۳ خرداد، نخلستان روستای بساتین با عملیات آتش نشانان سازمان منطقه ویژه پارس، اطفاء شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پی وقوع آتش سوزی در یکی از نخلستان‌های روستای بساتین بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه، سه تیم آتش نشانی از ایستگاه‌های پردیس و اسکله به محل اعزام شده و پس از یک ساعت عملیات، آتش سوزی در محل یاد شده را مهار کردند.
فتوحی، رییس آتش نشانی منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت: ۱۴ نفر از آتش نشانان منطقه ویژه  همراه با تیم‌اطفاء ایستگاه‌های سهمو، چاه مبارک و همراهی نیروهای مردمی به محل آتش سوزی اعزام شدند که پس از ۱ ساعت و مصرف حدود ۳۰ هزار لیتر آب، موفق به اطفاء حریق در این نخلستان ۱ هکتاری شدند.
وی ادامه داد، در آتش سوزی های اینچنینی، بحث جداسازی حریق از نخل های اطراف اهمیت دارد که این امر به خوبی انجام شد و تیم‌های اعزامی هم اکنون جهت لکه گیری و حصول اطمینان از عدم شروع مجدد حریق و سرایت به سایر نخل‌ها، کماکان در منطقه حضور دارند.
فتوحی از باغداران منطقه درخواست کرد با توجه به گرمی هوا و جلوگیری از سرایت آتش و تکرار اتفاقات مشابه،  نسبت به پاکسازی علف های هرز و جمع آوری ضایعات اطراف نخل های درون باغها اقدام نمایند.
گفتنی است شب گذشته نیز در پی آتش سوزی در علفزارهای ارتفاعات روستای بزباز شهرستان عسلویه، دو تیم آتش نشانی از منطقه ویژه پارس به محل اعزام شده و پس از ۱ ساعت آتش سوزی در محل یاد شده را مهار کردند.

آتش سوزی بساتین۷
آتش سوزی بساتین۶
آتش سوزی بساتین۴
آتش سوزی بساتین۳
آتش سوزی بساتین۲

 

آتش سوزی بساتین۵ آتش سوزی بساتین۱

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید