همسو با تولید پایدار و مستمر گاز؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

(یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۴۰

سرپرست تعمیرات پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم ( فازهای 17 و 18) از تاریخ 20 تیرماه آغاز شده است و اکنون با پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوب و طبق برنامه ی زمان بندی شده در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،سرپرست تعمیرات پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم ( فازهای 17 و 18) از تاریخ 20 تیرماه آغاز شده است و اکنون با پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوب و طبق برنامه ی زمان بندی شده در حال اجرا می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ تیمور بهزادی، سرپرست تعمیرات مجتمع در این باره عنوان داشت: تعمیرات اساسی سال جاری در واحد های عملیاتی شامل چهار واحد شیرین سازی گاز ترش و واحد های بازیافت گوگرد و واحد احیای آب شور همچنین واحد های تولید بخار فشار قوی واحدهای پاستیلاتور گوگرد و مشعل فاز 17 است .
 
وی در ادامه عنوان داشت: این مهم شامل بیش از 797 آیتم مشتمل بر 5 برج، 9 درام؛ 33 مبدل حرارتی دو عدد تانک، 3 فلر،110 شیر صنعتی و 89 طرح اصلاحی مهندسی و بیش از 345 آیتم تعمیرات پیشگیرانه و دانلود برقی و ابزاردقیقی برای بازه 17 روزه از تاریخ 20/04/99 لغایت 05/05/99 برنامه ریزی گردیده است.
 
بهزادی در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه هفتم از تاریخ بیستم تیرماه با توقف فاز 18 آغاز و در تاریخ 23/04 با توقف فاز 17 برای مدت 5 روز و وبا تمرکز بر انجام دانلودهای نرم افزاری سیستم کنترل ابزاردقیق (DCS، ESD و FGS) وارد توقف کلی شده و بعد از آن به مدت 8 روز با ادامه فعالیت های فاز 17 ادامه می یابد.
 
وی ادامه داد: برای آماده سازی همه واحد های عملیاتی برای تولید بی وقفه گاز در ماه های سرد سال تعمیرات اساسی در گرم ترین و شرجی ترین ماه سال در عسلویه با همت همه ی کارمندان و کارگران و متخصصین زحمت کش در شرایط سخت رعایت فاصله اجتماعی در حال انجام است تا کمی قدردان تحمل سختی های فراوان هم میهنان عزیز کشورمان در شرایط جنگ اقتصادی فعلی باشیم .
 
تیمور بهزادی، سرپرست تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده از توان و ابزارآلات و قطعات یدکی ساخت داخل یکی از پیش فرض های اصلی انجام این خدمات است و حضور شرکت های متخصص داخلی در این مهم راه را برای توسعه اقتصادی شرکت های داخلی فراهم می آورد
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید