پیشرفت کشور در گرو توسعه مراکز رشد و فناوری است

(چهارشنبه ۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۵۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: پیشرفت کشور در گرو توسعه مراکز رشد و فناوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،عبدالحسن بهرامی معاون فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر صبح امروز(چهارشنبه 8 مرداد ماه) با حضور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مهندس ایرج خرم دل مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

خرم دل  با اشاره به آماده سازی مقدمات راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه گفت: مراکز رشد و فناوری برای  نیل به توسعه یک ضرورت مهم برای کشور است و این منطقه نیز به واسطه ظرفیت های بالای آن و همچنین وجود صنایع بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت بهترین نقطه برای راه اندازی این مرکز است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه کشور را در گرو فتح قله های علم و دانش دانست و افزود: خام فروشی و واردات برخی محصولات که ظرفیت و توان تولید آن در کشور وجود دارد برای توسعه یک ضعف جدی محسوب می شود و ما باید به کمک شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و فناوری، زنجیره تولید و ساخت تجهیزات کلیدی صنایع را در کشور آغاز کنیم .

وی افزود: در آینده ای نزدیک با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر تفاهمنامه همکاری راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه منعقد خواهد شد و  امیدواریم این مرکز یاری بخش صنعت نفت در تکمیل زنجیره تولید محصولات و تجهیزات در کشور باشد.

سازمان منطقه ویژه پارس 10

سازمان منطقه ویژه پارس 8
سازمان منطقه ویژه پارس 7
سازمان منطقه ویژه پارس 6
سازمان منطقه ویژه پارس 5
سازمان منطقه ویژه پارس 4
سازمان منطقه ویژه پارس 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید