پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز خبرنگار

(پنج شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۵:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی، 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

در پیام ایرج خرمدل آمده است؛

فرهیختگان و اصحاب محترم رسانه

  با سلام و احترام
خبرنگاران نماد امانت و تجسم تعهد و چشم بینا و آینه‌‌ی تمام‌نما و وجدان بیدار زمانه خویش‌اند. طلایه‌دارانی که با سلاح قلم در میدان آگاهی و اندیشه به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها، زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه می‌شوند.                                                                                                                                                           

  هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینی های خبرنگار زنده، شهید محمود صارمی است که با نثار خون از قلم شجاعت و شهامت تاریخی خود، علاوه بر اینکه به شرافت‌ حرفه‌ای و کار مقدس خبرنگاری ارزش والا بخشید ، عزت و سرافرازی ملت آزاده ایران اسلامی را در جهان طنین‌اندازکرد.                                                                                                                                

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه  اطلاع رسانی صنعت نفت و استان بوشهر و تمامی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و اهتمام ویژه تمامی عزیزان در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قدردانی نموده، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

ومن الله التوفیق
ایرج خرم‌دل
مدیرعامل


پیام‌ها 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید