دیدار سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس با امام جمعه جم

(پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹) ۱۵:۱۰

سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با حضور در دفتر امام جمعه جم با حجت الاسلام محمدی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم با اشاره به نقش محوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در منطقه پارس جنوبی گفت: هدفمند‌سازی فعالیت های فرهنگی بویژه در زمینه آسیب های اجتماعی مناطق صنعتی باید با جدیت دنبال شود و اعتقاد ما بر این است تحکیم بنیان خانواده در افزایش بهره‌وری تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

وی اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه جوانان منطقه و خانواده های آنان بر شمرد و افزود: برای تحقق "جهش تولید" در پارس جنوبی ایجاد زیر ساخت‌های سرمایه‌گذاری برای حضور فعالان بخش خصوصی در منطقه یک امر انکار ناپذیر است و از سویی دیگر نیز انتظار می رود در صورت حضور سرمایه‌گذاران با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه زمینه بکارگیری جوانان منطقه در پروژه های صنعت نفت فراهم شود.

سعید اسدپور نیز در این دیدار با اشاره به نقش روحانیت در همفکری و هم اندیشی در انجام فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی متناسب با تنوع فرهنگی موجود در منطقه که از رهگذر تحلیل اسنادبالادستی صورت می پذیرد یک کار دقیق و حساس است که قطعا با همکاری ائمه جمعه و جماعات مناطق پیرامونی صنعت نفت اثربخشی خوبی خواهد داشت.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید