​دیدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بوشهر

(پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰) ۱۳:۲۰

محمد‌رضا میری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با حضور در سازمان منطقه ویژه پارس با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- با هدف گسترس همکاری‌ها و بررسی اجرای طرح‌های حمایتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر ظهر امروز ۴ شنبه ۱۷ شهریورماه با سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدار کرد.

محمد‌رضا میری در این دیدار ضمن تقدیر از نگاه سازنده سازمان منطقه ویژه پارس از طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جنوب استان بوشهر خواستار ادامه این همکاری‌ها شد.

وی گفت: سال گذشته، در حوزه ی اشتغال زایی خانواده های تحت پوشش، استان بوشهر رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد که این امر نشان می‌دهد بایستی نیازهای آموزشی جدید در راستای مشاغل مورد نیاز در منطقه را شناسایی و به مرحله اجرا برسانیم.

سخاوت اسدی نیز در این دیدار  ضمن تاکید بر این موضوع که کمک به خانواده های نیازمند را وظیفه خود میداند،گفت : وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس جهت زدودن چهره فقر از منطقه پارس جنوبی از تمامی ظرفیت خود بهره خواهد برد.

اسدی افزود: بایستی همه ی ما هماهنگی بیشتری با هم داشته باشیم تا بتوانیم تمام امکانات و خواسته های مورد نیاز را بر اساس اولویت ها به موقع و به توازن در اختیار نیازمندان بگذاریم. 

در پایان لوحی به رسم یادبود توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر به مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اهدا شد/

دیدار با مدیر کمیته امداد 5
دیدار با مدیر کمیته امداد 4
دیدار با مدیر کمیته امداد 3
دیدار با مدیر کمیته امداد 2
دیدار با مدیر کمیته امداد 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید