حمایت حداکثری مجلس از اقدامات وزارت نفت

(شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۴۲

شهباز حسن‌پور،نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، از حمایت حداکثری مجلس شورای اسلامی از اقدامات اقتصادی وزارت نفت خبر داد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، صبح امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، دیدار و گفت و گو کرد.
حسن پور در این دیدار گفت، نمایشگاه نفت و گاز برای مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی در ادامه افزود، وزارت خانه استراتژیک نفت نیازمند حمایت همه جانبه ارگان ها و نهادها بویژه مجلس شورای اسلامی است و خانه ملت از اقدامات خوب وزارت نفت و شخص وزیر، مهندس اوجی، حمایت حداکثری خواهد کرد.
حسن پور عنوان کرد سعی خواهیم کرد از همه ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت‌های بالقوه در کشورهای منطقه جهت جلوگیری از هدر رفت منابع مخازن مشترک استفاده لازم را ببریم.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان از اقدامات مفید سازمان منطقه ویژه پارس جهت توسعه میدان گازی پارس جنوبی تقدیر و تشکر کرد.
  
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید