دیدار مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۵:۵۸

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران صبح امروز سه شنبه(3 خردادماه) با سخاوت اسدی مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سعید شمسی نژاد مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به گستره فعالیت های این بانک در سطح کشور گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در بسیاری از شاخص‌های بانکداری سرآمد است که مهمترین آن شفافیت مالی است و به لطف اعتماد مردم به این بانک خوشبختانه گام‌های اساسی برای تحقق بانکداری اسلامی برداشته شده است .

وی افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه برای عموم مردم،کاهش فرآیند‌ اخذ تسهیلات و تنوع در شرایط سپرده گذاری و تهسیلات را از مهمترین شاخص های عملکردی این بانک عنوان کرد و افزود:پایین ترین رتبه معوقات تسهیلات در سیستم بانکی کشور برای ما یک افتخار است که دلیل آن اعتماد مردم به مجموعه است بنابراین ما از این دستاورد بزرگ حفاظت خواهیم کرد.

سخاوت اسدی نیز در این دیدار با اشاره به نقش منطقه پارس جنوبی در افزایش درآمدهای کشور گفت:منطقه پارس جنوبی علاوه بر تامین 70 درصد گاز کشور ،زنجیره ی متنوع و‌گوناگونی از محصولات پتروشیمی نیز در حال تولید است که این موضوع نقش برجسته ای در درآمدزایی برای کشور در دوران تحریم داشته است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار داخلی از مهمترین ماموریت های این سازمان است که امیدواریم سیستم بانکی کشور سرمایه ی لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی قرار دهد تا این صنعت همچنان یاری رسان کشور در این شرایط حساس باشد.

دیدار دوم 12
دیدار دوم 11
دیدار دوم 10
دیدار دوم 8
دیدار دوم 6
دیدار دوم 5
دیدار دوم 4
دیدار دوم 3
دیدار دوم 2

عکاس : اسماعیل زارع

پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید