دیدار رئیس دانشگاه خلیج فارس با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۳۶

نشست رئیس و معاونین دانشگاه خلیج فارس بوشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در راستای همکاری های دو جانبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از دانشگاه خلیج فارس بوشهر- در این نشست، دکتر مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس در حوزه‌های فنی و‌ مهندسی، کسب‌وکار، مشاوره، اقتصاد، ورزش و سلامت، مهارت ورزی و آموزش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های همکاری را بیان داشت وبه معرفی توانمندی های دانشگاه خلیج فارس پرداخت و همچنین به تشریح فعالیت های متعدد مراکز نوآوری و توسعه فناوری موجود در دانشگاه پرداخت.

مدرسی تاکید کرد: ما در تمام حوزه های مورد نیاز صنعت آماده همکاری هستیم و زیرساخت های آزمایشگاهی و نیروی متخصص این دانشگاه می تواند نیازمند های صنعت را بر طرف نماید.

سرپرست دانشگاه خلیج فارس به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتر در برخی از رشته ها اشاره کرد و افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می توانند نیازمند های پژوهشی خود را در قالب طرح های پژوهشی و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری تعریف نموده و از ظرفیتهای دانشجوی تحصیلات تکمیلی برای تحقیقات مورد نیاز خود استفاده کنند.

مهندس سخاوت اسدی، مدیر عامل،عضو اصلی و نائب رییس هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه پارس، جهت همکاریهای متقابل و پیشنهاد ایجاد کارگروه مشترک برای تعیین زمینه های همکاری در حوزه های راهبردی اعلام آمادگی کرد و از اراده جدی منطقه ویژه انرژی پارس برای ایحاد بستر تعاملات موثر در زمینه های مختلف گفت.

وی تاکید کرد: برای پایش های زیست محیطی باید کارگروهی تشکیل شود که دانشگاه خلیج فارس، محیط زیست و منطقه ویژه پارس از اعضای آن باشند.

دانشگاه خلیج فارس 3
دانشگاه خلیج فارس 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید