جلسه هم اندیشی رؤسای HSE ، مدیریت بحران و ‍‍‍پدافند غیر عامل شرکت ملی نفت ایران در عسلویه برگزار شد

(سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۱:۳۳

جلسه هم اندیشی رؤسای HSE ، مدیریت بحران و ‍‍‍پدافند غیر عامل شرکت ملی نفت ایران صبح امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه، در شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- این نشست با حضور عباس رزمی،  سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران، سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیران، روسا و کارشناسان HSE شرکت ملی نفت ایران در محل شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این جلسه گفت؛ منطقه ویژه پارس با قریب به ۵۴ هزار هکتار وسعت به عنوان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور بیش از ۱۳ پالایشگاه در دل خود جای داده است و ۷۰ درصد از گاز کشور و ۵۰ درصد تولید پتروشیمی در کشور از این منطقه استراتژیک است.
اسدی ادامه داد؛ این حجم عظیم از فعالیت اقتصادی نیازمند رویکرد متناسب از نظر HSE است و همچنین می‌توان از تجارب در پارس جنوبی در سایر طرح‌های صنعتی در کشور استفاده نمود.
وی افزود؛ علاوه بر ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری که در منطقه صورت گرفته است بیش از ۱۲ میلیارد دلار  طرح عمدتا پتروشیمی نیز در حال اجرا در پارس جنوبی است که باید برای این طرح‌های ملی پیوست ایمنی مناسبی تهیه شود.
سخاوت اسدی پایداری تولید در منطقه استراتژیک پارس جنوبی را از دیگر مواردی بر شمرد که باید در پیوست پدافند غیر عامل آن لحاظ شود زیرا با افزایش برداشت از این منطقه بحث کاهش فشار مخزن نیز مطرح است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پایان خاطر نشان کرد، قریب به ۹۰ هزار کارگر در پارس جنوبی مشغول به کار هستند که توجه به مسائل آنها  باید در پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه به خوبی دیده شود.
عباس رزمی سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از دانش روز دنیا در بحث HSE گفت؛ امسال در تفاهم نامه بزرگی که به امضای مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران خواهد رسید گام بزرگی در تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت در بحث ایمنی بر خواهیم داشت و در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم.

جلسه شورای HSE  9
جلسه شورای HSE  8
جلسه شورای HSE  7
جلسه شورای HSE  6
جلسه شورای HSE  5
جلسه شورای HSE  4
جلسه شورای HSE  3
جلسه شورای HSE  2
جلسه شورای HSE  1

جلسه شورای HSE  1

عکس از علی قاسمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید