مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور ایثارگران؛

بیش از ۶۰۰ نفز از ایثارگران سازمان منطقه ویژه پارس تبدیل وضعیت شدند

(سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۱۳

حسن بشی، مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور ایثارگران گفت؛ بیش از ۶۰۰ نفر از کارکنان ایثارگر سازمان منطقه ویژه پارس تبدیل وضعیت شده و یا در حال تبدیل وضعیت از ‍یمانی و قراردادی به رسمی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور ایثارگران خبر از انجام مراحل تبدیل وضعیت بیش از ۶۰۰ نفر از ایثارگران سازمان منطقه ویژه پارس مطابق با قانون بند واو ماده ۴۴ و بند دال تبصره ۲۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران داد.
حسن بشی همچنین افزود؛ با نگاه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس خدمات سازمان منحصر به ایثارگران محترم شاغل در صنعت نبوده و برنامه‌هایی در جهت تکریم خانواده‌های ایثارگر استان بوشهر نیز صورت پذیرفته است.
مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور ایثارگران ادامه داد؛ مقرر شده است که ۲۰ درصد جذب شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در شرایط برابر و با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ایثارگران محترم باشد.
بشی افزود؛دیدار از خانواده‌های شهدا، جانباز و آزاده، جلسات متعدد با نمایندگان جامعه ایثارگران ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر، پیگیری امور درمانی و رفع دغدغه اشتغالی جامعه هدف ایثارگران از جمله خدمات ارائه شده سازمان منطقه ویژه پارس بوده است.
وی در پایان یادآور شد، توانمند سازی جامعه ایثارگری جهت ورود به بازار کار، ایجاد بانک اطلاعاتی از ایثارگران و استفاده از ظرفیت مدیریتی شاغلین ایثارگر از جمله برنامه‌های سازمان منطقه ویژه پاری جهت استفاده از توانمندی ایثارگران صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید