کسب مقام چهارمی آتش نشانان سازمان منطقه ویژه پارس در مسابقات ارزیابی عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران

(جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲) ۱۰:۰۹

در پنجمین دوره مسابقات ارزیابی عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران که با حضور ده تیم از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت برگزار شد در رده بندی تیمی آتش نشانان سازمان منطقه ویژه پارس ضمن دستیابی به مقام چهارم به مسابقات آتش نشانان وزارت نفت نیز راه یافت.

به گزارش ‍پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،این دوره از مسابقات با حضور80 آتش نشان در قالب ۱۰ تیم به منظور بالا بردن سطح عملیاتی، اشتراک گذاری تجارب و مهارت و ایجاد همبستگی بیشتر بین آتش‌نشانان شرکت ملی نفت در روزهای ۲۳ تا ۲۵ خردادماه به میزبانی شرکت پایانه های نفتی شمال در شهر نکا مازندران برگزار شد.

در پنجمین دوره مسابقات ارزیابی عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران در سه رشته تیمی عملیات آبرسانی از منبع به سیبل، عملیات حمل هوز آتش نشانی با پوشیدن البسه آتش نشانی، عملیات امدادی و اطفای حریق( ۴ در ۱۰۰ متر) و دو رشته انفرادی بالا رفتن از نردبان طنابی نجات، عملیات عبور از موانع(100 متر)  به رقابت پرداختند

تیم آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه  پارس با ترکیب آقایان: مرتضی نیک اقبال، عبدالحمید مشکی زاده، علیرضا کنگانی، احسان مختاری، سجاد صدیق و مهدی زنده بودی به مربیگری علیرضا سالاری و سرپرستی کریم فتوحی موفق شد در مجموع هر پنج آیتم، مقام چهارم  را کسب نماید تا مجوز حضور  در مسابقات آتش نشانان وزارت نفت را اخذ نماید.
همچنین در مسابقه انفرادی عبور از موانع( ۱۰۰ متر) آقای احسان مختاری  مقام اول را در بین ۲۰ شرکت کننده برتر این رشته کسب کرد.

گفتنی است مطابق دستورالعمل مربوطه، چهار تیم منتخب شرکت ملی نفت ایران برای شرکت در مسابقات ارزیابی عملیاتی تخصصی  آتش نشانان وزارت نفت که در مهر ماه سال جاری با حضور تیم های منتخب شرکت های پتروشیمی، گاز، پالایش و پخش برگزار می شود با هم به رقابت می پردازند.

اتش نشانی
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید