نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری سازی شرکت ملی نفت ایران در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد/ آغاز به کار مرکز رشد پارس جنوبی

(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲) ۱۹:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری سازی شرکت ملی نفت ایران به دعوت سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت، رئیس فناوری و نوآوری نفت و گاز، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، مدیر پشتیبانی و ساخت کالای شرکت ملی نفت و روسای ادارات پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران سه شنبه ۲۰ تیرماه برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست با اشاره به مرکز رشد پارس جنوبی در عسلویه عنوان کرد؛ بر اساس تفاهم نامه سازمان منطقه ویژه پارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس مرکز رشد پارس جنوبی با هدف حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور شهرستان عسلویه و در مجاورت صنایع نفت و گاز راه اندازی می‌گردد و امید است به زودی شاهد حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور استانی در این مرکز باشیم.

 

 وی همچنین گفت؛ با توجه به نقش حاکمیتی سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه‌های HSE و حراست، شش پروژه فعال در حوزه پژوهشی توسط این سازمان در دست اجرا است.

اسدی افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه، ارتقا صادرات و راهکارهای توسعه زنجیره ارزش صنایع پایین دست را از دیگر اولویت‌های در حال پیگری پژوهشی سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد.

 در این نشست همچنین پس از گزارش عملکرد مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس در خصوص ارتقا برنامه‌های آتی و تشکیل شورای پژوهشی منطقه پارس با حضور شرکت‌های سطح منطقه و راه‌اندازی ناحیه علم و فناوری در منطقه ویژه پارس بحث و تبادل نظر شد.

گفت و گو در خصوص نظام‌مند سازی وجهش کمی و کیفی برنامه راهیان پیشرفت و بررسی پروژه نظام جامع انرژی منطقه از دیگر موارد مطروحه این نشست بود.

پزوهش 16
پزوهش 15
پزوهش 14
پزوهش 10
پزوهش 9
پزوهش 8
پزوهش 7

پزوهش 4

پزوهش 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید