پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

(جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۳۵

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛
هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی که در تقویم ملی ما در پی هفته حماسه و دفاع از راه می رسد یادآور شجاعت دلاور مردانی است که همچون پروانه شیدا به دل آتش می زنند تا گوهری گرانبها را از گزندها دور سازند.
سرخ پوشانی که هیچگاه هراسی از خطرات نداشته اند و عجین شدن جانمایه این افراد با صنعت حکایت از مرزهای فراخ تر خطری دارد که در کمین همیشگی نشسته است.
در مجموعه  عظیم صنعت نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که بی اغراق نبض صنعت نفت کشور را در دست دارد، بی شک ایمنی در اولویت نخست قرار گرفته و عمل به دستورالعمل ها و تبعیت از  پدافند غیر عامل وظیفه ای است که همواره در مقدمه انجام مسئولیت ها و اجرای پروژه ها قرار داشته و دارد. برنامه های مختلفی نیز در این راستا تعریف و با نظارت واحد HSEبه مرحله اجرا رسیده است که مکانیزه کردن، شفاف و چابک سازی سیستم، نظارت مستمر و هدف گذاری و برنامه ریزی در راستای ارتقای استانداردها و ارتقای سطح ایمنی گوشه ای از اقدامات انجام شده  برای نیل به این مهم است. 
 
سالروز ایمنی و آتش نشانی بهانه ایست برای قدردانی از زحمات و همگرایی هایی که در صدد است تا صنعت را به محیطی ایمن برای رونق تولید و اعتلای کشوری مقتدر تبدیل نمایند آن هم در این روزها که پیش از هر زمان دست های تحریم بر گلوی آن فشار آورده و بسیاری از بدخواهان به انتظار از نفس افتادنش نشسته اند، اما در مقابل ایران اسلامی به پشتوانه این تلاش و از خودگذشتگی ها بال گشوده و بر قله های موفقیت به پرواز در می آید.
جا دارد به همین بهانه از تمامی شهدای والا مقام آتش نشان یاد و از یکایک کسانی که زمینه ساز ایمنی و آرامش کنونی صنایع ملی کشور به ویژه صنعت نفت هستند از جمله آتش نشانان قهرمان کشور و بالاخص نیروهای خدوم در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قدردانی کرده و دست های قدرتمند آنها را به گرمی بفشارم و از خداوند منان برای این عزیزان جان برکف سلامت و سینه ستبرد برای ادامه جهاد تا رسیدن به سر منزل مقصود که آبادی میهن عزیزمان ایران اسلامی است را آرزو نمایم.
 
سخاوت اسدی
مدیر عامل
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید