مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

سازمان منطقه ویژه پارس بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان در زمینه مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است

(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲) ۲۰:۰۱

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین امضا تفاهم نامه پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۲ شورای راهبردی منطقه پارس گفت؛ سازمان منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان در زمینه مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- آیین امضا تفاهم نامه پروژه های عمرانی شورای راهبردی پتروشیمی منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، مدیران عامل پتروشیمی منطقه ویژه پارس و مقامات نظامی و انتظامی این شهرستان عصر امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه در محل پتروشیمی جم برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم گفت؛ سازمان منطقه ویژه پارس به تنهایی ۱۶۲ میلیارد تومان در زمینه مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است که ۴۰ میلیارد تومان آن شامل تامین آب شرب شهرهای عسلویه، بیدخون، نخل تقی و جم بوده است.

اسدی افزود؛ اعتبار اختصاصی مسئولیت اجتماعی از سوی کمیته راهبردی پتروشیمی منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۰ صد میلیارد تومان بوده است که این مبلغ در سال جاری به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و امکان افزایش این مبلغ با تعریف پروژه های عمرانی از سوی فرمانداری‌ها وجود دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد؛ اولویت انجام پروژهای عمرانی بر اساس مصوبات سفرهای هیئت محترم دولت صورت می پذیرد که برای انجام این مهم بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات شورای راهبردی اختصاص یافته است. 
وی همچنین گفت؛ سرعت اجرای این پروژه‌ها منوط به تعریف و همچنین تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی ۴ شهرستان جنوبی، ابلاغی از سوی فرمانداریهای این شهرستان‌ها است که در این زمینه جلسات متعددی با فرماندارن برگزار شد.
اسدی ادامه داد؛ از محل این اعتبارات در سال گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان تنها در پروژه‌ آبرسانی به شهر جم اختصاص داده شد که بعد از سال‌ها ۱۵ هزار متر مکعب آب به شهر جم رسید.
عضو کمیته راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس همچنین گفت؛ تجهیز و تکمیل بیمارستان کنگان با مبلغ ۵۰ میلیارد تومان، تفاهم نامه احداث ۱۴۰ باب واحد مسکونی ویژه مدد جویان ۴ شهرستان جم، کنگان، عسلویه و دیر و همچنین ۲۵ میلیارد تومان هزینه توسعه و تجهیز مدارس از دیگر اقدامات وزارت نفت و شرکت‌های پتروشیمی در سطح منطقه است.
اسدی در پایان گفت؛ تمامی اعضای کمیته اجرایی معتقدند شان خدمت به میزبانان صنعت در این ۴ شهرستان بسیار بالاتر از این کارهاست و لذا این کارهای عمرانی نقطه آغازی است برای خدمت بیشتر به این مردم شریف.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید