نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی؛

همدلی با شورای راهبردی منطقه ویژه پارس ضروری است

(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۰:۴۰

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همدلی تمامی دستگاه ها برای اثربخشی اقدامات شورای راهبردی پارس جنوبی در عمل به مسئولیت های اجتماعی منطقه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حجت الاسلام موسی احمدی گفت: با دستور رئیس جمهور و مصوبه وزارت نفت حرکت خوبی در بحث مسئولیت های اجتماعی شکل گرفته اما همه باید  با همدلی همگانی این حرکت را همراهی کنند. 
 
نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه اظهار کرد: اگر امروز از صنایع پتروشیمی پارس جنوبی تقدیر می شود به خاطر نزدیک شدن دیدگاه ها و انعکاس عملکرد این صنایع در زندگی مردم بوده است. 
 
وی با یادآور شدن اینکه میزان اعتبارات تخصیص یافته به بحث مسئولیت های اجتماعی از سال ۹۰ تا ۱۴۰۱ به ترتیب، ۷۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم اکنون به ۳۶۰ افزایش یافته و تا ۵۰۰ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است، وی از تکمیل مدارس چهار شهرستان با تخصیص اعتباری افزون بر ۱۹۰ میلیارد تومان، اجرای پروژه آب شیرین کن سیراف جم و اجرای روکش آسفالت محور عسلویه به جم به عنوان مهم ترین پروژه های اجرای شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی یاد کرد.
 
حجت الاسلام احمدی در ادامه توجه بیشتر به موضوع اشتغال جوانان در منطقه پارس جنوبی  را خواستار شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید