مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عسلویه برگزار شد

(شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲) ۱۲:۴۸

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی انقلاب شهرستان عسلویه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر عامل این سازمان، در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان عسلویه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد بر اهمیت عدل و عدالت در جامعه تاکید کرد.

سخاوت اسدی با بیان اینکه شهرستان عسلویه مرکز استقرار حجم عظیمی از صنایع است، امنیت، اقتصاد و آرامش قشر عظیمی از جامعه را در گرو امنیت آن دانست.

وی سرمایه گذاری کلان انجام شده در منطقه را نیز یادآور شد و همکاری دستگاه قضا در این باره را رکن اساسی در تحقق این امر خواند و تلاش همگانی برای برقراری امنیت به عنوان اساسی ترین مقوله را یک ضرورت برشمرد. 

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ادامه بر مسئولیت صنعت در قبال جامعه پیرامونی تاکید کرد و گفت: همه در خصوص مردم این خطه مسئول هستند.

وی با بیان این مطلب که با پیشرویی پروژه ها کسری اعتبارات نیز تامین می شود، خواستار تعامل و شکل گیری یک زنجیره همکاری برای خدمت به مردم شد.

رئیس دادگستری استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: اهمیت شهرستان عسلویه به دلیل موقعیت حساس و قطب تولید بودنش به قدری است که ۲ نفر از کارکشته ترین و تازه نفس ترین نیروهای دستگاه قضا استان بوشهر برای تصدی این مسئولیت ها به کار گرفتیم.

مهدی مهرانگیز حمایت از تولید و رعایت حقوق عامه مردم و حضور میدانی در بین مردم را از رئیس دادگستری و دادستان جدید عسلویه خواستار شد.

وی همچنین تعامل سازمان منطقه ویژه با دستگاه قضا را مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندار و امام جمعه شهرستان عسلویه نیز دیگر سخنران های این مراسم بودند و رئیس دادگستری و دادستان جدید این شهرستان در پی انتصاب رسمی به تشریح برنامه خود پرداختند. 

در این آیین که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهری برگزار شد از خدمات سید احمد موسوی پور رئیس دادگستری و محمد خدری دادستان عمومی انقلاب اسلامی پیشین شهرستان عسلویه تقدیر و مهران زاهدیان و پویا بخشی به ترتیب به عنوان رئیس و دادستان جدید منصوب شدند.

compressjpeg 11
compressjpeg 10
compressjpeg 9
compressjpeg 8
compressjpeg 7
compressjpeg 6
compressjpeg 5
compressjpeg 4
compressjpeg 3
compressjpeg 2
عکس از علی قاسمی

 

compressjpeg 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید