تقاطع‌های ورودی شمالی و غربی منطقه ویژه پارس اصلاح میشود

(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۴۲

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه ویژه پارس از ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شمالی و غربی منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- محسن شکیبایی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه ویژه پارس از اصلاح و تکمیل ورودی‌های شمالی و غربی منطقه ویژه پارس خبر داد.
 
شکیبایی با اعلام این خبر افزود؛ دراین پروژه سه تقاطع اصلی تعریف شده است که دو تقاطع به صورت غیرهمسطح در محل دروازه شمالی یا تقاطع پتروشیمی و دروازه غربی حدود 3 کیلومتر قبل از پایانه شیرینو و یک تقاطع به صورت همسطح برای اتصال پایانه و گمرک شیرینو خواهد بود .
 
 
پروژه ساماندهی فوق شامل چهار خطه کردن جاده پیرامونی از انتهای بلوار ابن سینا در محل تلاقی با جاده پیرامونی تا میدان ورودی پایانه شیرینو به طول ۱۲ کیلومتر میباشد.
 
وی ادامه داد؛ دراین پروژه سه تقاطع اصلی تعریف شده است که دو تقاطع به صورت غیرهمسطح در محل دروازه شمالی یا تقاطع پتروشیمی و دروازه غربی حدود 3 کیلومتر قبل از پایانه شیرینو و یک تقاطع به صورت همسطح برای اتصال پایانه و گمرک شیرینو خواهد بود.
 
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه ویژه پارس همچنین اضافه کرد؛ برای تقاطع دروازه شمالی دو طرح درنظر گرفته شده است . طرح موقت برای ساماندهی کوتاه مدت و طرح نهایی شامل احداث یک دستگاه پل بزرگ 7 دهانه متغیر به طول کلی 182.5 متر خواهد بود و  برای تقاطع غیرهمسطح دروازه غربی به صورت دو تقاطع شیپوری به هم چسبیده و شامل دو دستگاه پل بزرگ 5 دهانه متغییر به طول کلی 123.30 متر با تیرهای پیش ساخته و پیش تنیده خواهد بود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید