همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

دو عنوان کتاب با موضوع مدیریت بحران به دستگاه های اجرایی جنوب استان بوشهر اهدا می شود

(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۳۶

همزمان با 24 آبان و آغاز هفته کتابخوانی دو عنوان کتاب با موضوع «مدیریت بحران» از سوی اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی به دستگاه های اجرایی جنوب استان بوشهر اهدا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،سید مهدی موسوی زاده با اشاره به این مطلب گفت : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی  دو عنوان کتاب در زمینه مدیریت بحران به کلیه دستگاه های اجرایی،شهرداری ها،دانشگاه ها،مراکز علمی وسازمان های دولتی در چهارشهرستان جنوبی استان بوشهر اهدا می شود.
 
وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از قطب های مهم صنعتی و اقتصادی کشور است و آشنایی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و امدادی منطقه با الزامات مدیریت بحران و نحوه مواجهه با حوادث یک ضرورت بسیار مهم است.
 
رییس مرکز آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی یادآور شد:بحران ها جزو ویژگی های زندگی بشر در قرن بیست و‌ یکم محسوب می شوند و هر روزه شاهد افزایش تعداد، شدت و‌گسترش بحران های طبیعی، انسان ساخت و امنیتی هستیم  بنابراین لازم است برای  بهینه سازی فعالیت های مقابله با بحران و به حداقل رساندن خسارت ناشی از آن ،آگاهی و دانش خود را در زمینه چگونگی برخورد با بحران ارتقاء ببخشیم.
 
 موسوی زاده ارتقای دانش و مهارت مدیریت بحران در میان مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی را از مهمترین اهداف اهدای کتاب در زمینه مدیریت بحران عنوان و تصریح کرد: « آشنایی با ایمنی،آسیب های جسمی و مدیریت بحران » و «مدیریت بحران در شهرداری ها و‌دهیاری ها » عناوین کتاب‌های اهدایی را شامل می شود و کلیه دستگاه های اجرایی ،شوراها و شهرداری  ها،دانشگاه ها،مراکز علمی و سازمان های دولتی و نیمه دولتی می توانند برای دریافت آن طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته آینده با شماره تلفن 07731375666 تماس حاصل نمایند.

 

کتاب

 
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید