۶۰۹ نفر از داوطلبین بومی استان بوشهر در آزمون پالایشگاه های پارس جنوبی به مصاحبه دعوت می‌شوند

(دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۴۱

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از واجد شرایط شدن ۶۰۹ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در آزمون شرکت اویکو برای جذب در پالایشگاه های پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- محمد علی موسوی با اشاره به شرکت ۸۵۸ نفر در این آزمون گفت: در ابتدا بر اساس حد نصاب نمره نهایی تعداد ۱۵ نفر از داوطلبین بومی استان بوشهر واجد شرایط حضور برای مرحله مصاحبه شدند اما با پیگیری های صورت گرفته و همکاری خوب معاونت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت، حد نصاب نمره نهایی داوطلبان به گونه ای که سطح علمی آنان نیز رعایت شود پایین آورده شده و در نهایت ۶۰۹ نفر برای حضور در مرحله بعدی جذب فراخوان خواهند شد.
 
وی با بیان این که نتایج آزمون به زودی اعلام می شود، اظهار داشت: پس از اعلام نتایج آزمون، تاریخ آغاز مرحله مصاحبه نیز به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پایان از تلاش های سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مجموعه مدیریت منابع انسانی ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین ستاد معاونت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت برای جذب نیروهای بومی استان بوشهر قدردانی کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید