مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

تمدن عظیم صنعتی در پارس جنوبی در سایه تفکر بسیجی شکل گرفته است

(دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۳۴

سخاوت اسدی در مراسم محفل فاطمی بسیجیان که به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، فاطمه زهرا(س) در سالن همایش های خلیج فارس این سازمان برگزار شد، رشد و توسعه تمدن صنعتی پارس جنوبی را مرهون تفکر بسیجی جهادگران این عرصه بر شمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پ‍ارس درمراسم محفل فاطمی بسیجیان که به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، فاطمه زهرا(س) در سالن همایش های خلیج فارس این سازمان برگزار شد، با اشاره به تقارن شهادت بزرگ بانوی اسلام با هفته بسیج گفت: اولین ثمره بسیج و تفکر بسیجی را در جنگ تحمیلی مشاهده کردیم که مردم مخلص، معتقد به انقلاب و وفادار با حضور گسترده خود در جنگ صحنه های بی نظیری را رقم زدند.
 
سخاوت اسدی با اشاره به کارهای بزرگی که در کشور پس از جنگ تحمیلی صورت گرفته است، ابراز داشت: در عرصه های بعداز جنگ هم در هر زمینه ای که پیشرفت داشته ایم با تفکر بسیجی بوده است.
 
وی به شرکت های عظیم مستقر در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: امروز این تمدن عظیم صنعتی که علی رغم تحریم های ظالمانه شکل گرفته، حاصل همین تفکر بسیجی است.
 
وی با بیان این که جرم کشور ما استقلال طلبی و زیربار حرف استکبار نرفتن است، گفت: جوانان کشور ما با تفکرات بسیجی خود هم در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و هم در عرصه های دیگر از جمله صنعت کارهای بزرگی انجام دادند.
 
وی ادامه داد: این جهادگران و رزمندگان در خط مقدم عرصه اقتصادی علی رغم همه کارشکنی ها و دشمنی ها امروز به کوری چشم دشمنان ظرفیت های عظیمی را ایجاد کرده اند.
 
اسدی با بیان این که برخی اوقات تجهیزاتی که قرار بود از خارج از کشور وارد شود در دریا برگشت می خورد، گفت: با تمام این کارشکنی ها و سنگ اندازی ها اما با همت و تلاش فرزندان این آب و خاک کارها متوقف نشد و امروز پارس جنوبی زنده است و ۷۰ درصد گاز کشور را تولید می کند.
 
وی با بیان این که هم اکنون نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت تولید پتروشیمی کشور در این منطقه تولید می شود، ابراز داشت: در حال حاضر ۲۶ طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۱ میلیارد دلار قرار است در این منطقه اجرا شود.
 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که هیچ کدام از این افتخارات بدون تفکر بسیجی حاصل نمی شد، افزود: ما هیچ راهی نداریم جز این که دست روی زانوهای خودمان بگذاریم و با توکل بر خدا و اتکا به توان خود تلاش کنیم.
 
اسدی با بیان این که باید برای رسیدن به هدف تلاش و کوشش کرد، گفت: با همت بسیجیان، امروز ایران اسلامی در همه صحنه ها افتخارات بزرگی را رقم زده است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید