مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس:

مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

(چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲) ۱۵:۱۰

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه در همایش بین‌المللی "غزه مظلوم و مقتدر" که صبح امروز چهارشنبه ۷ آذر در محل سالن همایش‌های خلیج فارس این سازمان برگزار شد مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» روز چهارشنبه ۸ آذرماه از ساعت ۸ صبح با حضور علمای شیعه، اهل تسنن و مردم در سالن همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس  برگزار شد.

همایش بین‌المللی «غزه مظلوم مقتدر» با حضور شیخ نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین و با حضور مهمانان داخلی و خارجی، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهرو مسؤولین استانی برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این همایش جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین را بازنمایی جمله تاریخی امام خمینی(ره)  پیش روی جهان اسلام برشمرد که مسئله اول جهان اسلام مسئله فلسطین است و امروزه همه مسلمانان از شیعیان جهان گرفته تا اهل تسنن جبهه‌های مقاومت در برابر این رژیم جعلی تشکیل داده‌اند.

اسدی با تآسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ، حضرت آیت الله خامنه‌ای، گفت: قضیه غزه دو جنبه دارد هم نشان دهنده مظلومیت است و هم اقتدار، رژیم تروریستی صهیونیستی هیچ حدی برای کشتار مردم مظلوم غزه ندارد اما مقاومت مردم غزه در برابر این جنایات نشان دهنده صبر و توکل آنها است که باعث شده است آنها پیروز میدان باشند.

وی ادامه داد؛ رهبر انقلاب فرمودند این ضربه‌ای که رژیم غاصب از این عملیات خورد ضربه‌ای تعیین کننده بود که تا کنون در تاریخ این کشور سابقه نداشت و هر چه که می‌گذرد بزرگی این کار نمیان تر است و سفر نمایندگان آمریکا و غربی به سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده آن است که این کشور در حال فروپاشی است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین افزود؛ عملیات طوفان اقصی ۵۰ روز پیش جوانان فلسطینی در غزه بار دیگر ثابت کرد که منزلگاه رژیم غاصب صهیونیستی سست و به سان خانه عنکبوت است، رژیمی که آن چنان به اقتدار پوشالی خود مطمئن بود که شهرک‌های خود را در سرزمین‌های فلسطینی  تا ۶ کیلومتری مرز غزه گسترش داده بود، به خیال خام که امنیت پوشالیش خدشه ناپذیر است. اما جنبش جوانان فلسطینی بار دیگر ثابت کرد که ید الله فوق ایدیهم.

اسدی همچنین گفت؛امروز کافی است حامیان اسرائیل در جهان را با تعداد کشورهایی که خواهان قطع روابط دیپلماتیک با اسراییل هستند را مقایسه کنیم تا ببینیم که پیروز نهایی این نبرد نا برابر کیست.

وی با اشاره به بیش از ۱۰ هزار قربانی با بالاترین آمار تلفات کودکان و زنان نسبت به هر جنگ دیگری در جهان در کنار هجوم وحشیانه به بیمارستان‌ها و مراکز اسکان پناهجویان این اقدامات را نشان گر دیگر ماهیت این رژیم کودک کش برشمرد به نحوی که داد کشورهای دجال حامی این رژیم نیز درآمده است.

 

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پایان گفت؛این زلزله ویرانگر سازه‌های رژیم غاصب را ویران کرده که بعید است بتواند با تمام حمایت کشورهای غربی از این شکست سر بلند کند و هیچ کشور مسلمانی به تعبیر رهبر انقلاب دشمنی به سان رژیم صهبونیستی تا کنون نداشته است و بر همه مسلمانان واجب است این لکه ننگ را هرچه زودتر از صحنه روزگار محو نمایند.

 

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید