مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد:

حمایت صنعت نفت از زیرساخت های مهارت آموزی فرزندان ایران

(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) ۲۲:۰۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با حمایت صنعت نفت زیرساخت لازم در جنوب کشور و شهر کنگانبرای مهارت آموزی فرزندان این آب و خاک فراهم شده تا با آموختن مهارت های لازم بتوانند جذب بازار کار شوند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های کاشی کاری، آجرچینی و جوشکاری در کنگان از اعزام نفرات برتر این مسابقات در سال ۲۰۲۴ به کشور فرانسه خبر داد.
 
وی با اشاره به پشتیبانی صنعت نفت از این مسابقات، ابراز امیدواری کرد نفرات برتر بتوانند در فرانسه رتبه های خوبی کسب کنند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که صنعت به نیروهای متخصص و کارآزموده نیاز دارد، افزود: با فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش رایزنی های صورت گرفته تا با اعلام فراخوانی، علاقمندان به جوشکاری را  جذب این دوره ها کرده و به آن ها مهارت های لازم را آموزش بدهند.
 
اسدی ادامه داد: مهارت آموختگان در این دوره ها علاوه بر این که از مهارت های لازم در زمینه جوشکاری و دیگر رشته ها برخوردار می شوند، می توانند به راحتی وارد بازار کار شده و به فعالیت بپردازند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که پس از پایان دوره مهارت آموزی، علاقمندان به حضور در صنعت می توانند جذب شرکت های صنعتی شوند، تصریح کرد: آن دسته از مهارت آموختگانی که علاقه به جذب در صنعت ندارند نیز به راحتی در سایر نقاط کشور می توانند فعالیت داشته باشند.

۳
۱

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید