امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه ویژه پارس و آموزش و پرورش استان بوشهر

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲) ۲۲:۰۴

تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و آموزش و پرورش استان بوشهر امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این تفاهم نامه تقویت بنیه علمی تمامی دانش آموزان استان بوشهر مدنظر قرار گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه امضا این تفاهم نامه گفت: این سازمان تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان بوشهر را در دستور کار قرار داده و به دنبال برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور برای آنان هستیم.
 
سخاوت اسدی با اشاره به موفقیت این طرح در سال قبل ابراز داشت: امضای این تفاهم نامه اقدام ارزشمندی است که بین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفته است.
 
وی با بیان این که چنین تفاهم نامه ای سال قبل نیز بین آموزش و پرورش و سازمان منطقه ویژه منعقد شده بود، از نتایج بسیار خوب آن خبر داد. 
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین به طرح روستا مرکزی اشاره کرد و گفت: تامین سرویس ایاب و ذهاب برای آن دسته از دانش آموزان دختری که از روستاهای فاقد مدارس  دوره متوسطه برای ادامه تحصیل می بایست به شهرها مراجعه کنند یکی از دغدغه های مهم ما بود.
 
اسدی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه تصریح کرد: این طرح نیز مانند سال گذشته به طور کامل در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اجرا خواهد شد.


 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید