قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲) ۱۹:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به حمایت های سازمان منطقه ویژه پارس از نظام تعلیم و تربیت استان، از مدیرعامل این سازمان و اعضای شورای راهبردی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- علی موحدی گفت: از حمایت ها و پشتیبانی مادی و معنوی مهندس اسدی و همکاران ایشان در صنعت نفت قدردانی می کنم.
 
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: امروز در مورد طرح های روستا مرکزی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مباحثی مطرح شد.
موحدی با بیان این که هر دو طرح در سال گذشته به خوبی اجرا شده است، افزود: سال قبل اجرای موفق طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان‌ موجب شد ۱۸ دانش آموز با رتبه دو رقمی و ۳۰۰ دانش آموز زیر هزار در کنکور داشته باشیم.
 
وی با اشاره به روند روبه رشد قبولی دانش آموزان استان بوشهر در کنکور سراسری ابراز داشت: خوشبختانه سال قبل رتبه های دانش آموزان ما در دانشگاه های دولتی در رشته های مختلف و ارزشمند فوق العاده بود که جای تقدیر دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مساعدت صنعت نفت و شورای راهبردی از ساخت مدارس در چهار شهرستان جنوبی استان اشاره کرد و گفت: در چهار شهرستان حاشیه صنعت از این فرصت به خوبی استفاده شده و همراهی بسیار خوبی بین نماینده محترم مردم، نظام تعلیم و تربیت استان،  سازمان منطقه ویژه پارس و شورای راهبردی به وجود آمد.
 
وی با بیان این که در حال حاضر اکثر پروژه های آموزشی و پرورشی در  شهرستان های جنوبی استان بوشهر یا تکمیل شده یا در حال تکمیل هستند، از افتتاح برخی از آنان در دهه فجر سال جاری برای استفاده در مهرماه سال آینده خبر داد.
 
موحدی ادامه داد: با کمک هایی که صنعت نفت داشته است امیدواریم به زودی کلاس های تخریبی و مدارس مورد نیاز ما در چهار شهرستان جنوبی از محل مسئولیت های اجتماعی به اتمام برسد به طوری که  کمترین نیاز را در این حوزه به ساخت مدرسه داشته باشیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان این که در کنار اعتبارات صنعت نفت قطعا از اعتبارات ملی نیز استفاده خواهیم کرد، ابراز داشت: امیدواریم مردم عزیز حوزه جنوب استان بوشهر از خدمات صنعت نفت بیش از گذشته بهره مند شوند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید