تجلیل از کارکنان برجسته دانشی در سازمان منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۲۲

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس گفت: به مناسبت هفته پژوهش از کسانی که فعالیت های پژوهشی شاخصی در سال ۱۴۰۱ در منطقه انجام دادند، تجلیل شد.

به گزارش اپیگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-خشایار شاهینی به راه اندازی شورای عالی پژوهش، نوآوری و تجاری سازی منطقه ویژه پارس با حضور همه بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری اشاره کرد و اظهار داشت: در این شورا که چند ماهی است راه اندازی شده،  مدیران پژوهش، فناوری و تجاری سازی همه شرکت های دولتی و خصوصی منطقه در آن حضور داشته و تاکنون به همت سازمان منطقه ویژه پارس در محل این سازمان جلسات متعددی نیز برگزار شده است.
 
وی در مورد انتخاب پژوهشگران برتر گفت: انتخاب افراد با عنوان کارکنان برجسته دانشی سال ۱۴۰۱ پارس جنوبی به عهده خود شرکت ها بود و هر شرکت جداگانه شاخص گذاری کرده و نیروی دانشی برتر خود را به منظور تکریم و تجلیل به دبیرخانه شورا معرفی کرد.
 
شاهینی ادامه داد: از شرکت های فناور یا دانش بنیان برتری که در سال ۱۴۰۱ بیشترین تعامل و همکاری را با صنایع مستقر در منطقه داشتند نیز تکریم و تجلیل بعمل آمد.
 
وی در مورد نحوه انتخاب شرکت های برتر نیز گفت: با بررسی شاخص ها و به انتخاب خود شرکت ها از هفت شرکت دانش بنیان فناوری یا مرکز دانشگاهی که بیشترین و بهترین تعامل را با صنایع مستقر در منطقه داشتند تقدیر بعمل آمد.

رسانه جدید
رسانه جدید

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید