اجرای ۴ پروژه زیست محیطی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

(جمعه ۱ دی ۱۴۰۲) ۱۸:۵۵

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از اجرای چهار پروژه زیست محیطی در این سازمان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-خشایار شاهینی گفت: همزمان با هفته پژوهش، منطقه ویژه پارس میزبان مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و معاونین این سازمان، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه و مسئولین پژوهش و توسعه و فناوری شرکت های زیست محیطی فعال در سطح منطقه بود.
 
وی از معرفی پروژه های پژوهشی زیست محیطی سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست خبر داد و ابراز داشت: در این جلسه پروژه های پژوهشی سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه محیط زیست دریایی که مشتمل بر چهار پروژه می باشد با اعتباری بالغ بر ۳۰  میلیارد ریال معرفی شد.
 
 شاهینی ادامه داد: در این نشست در مورد دستاوردها، روش کار این پروژه ها و همچنین مراحل صورت گرفته برای اجرای کار، موانع و مشکلات آن ها نیز گزارش هایی ارائه شد.
 
وی با بیان این که پروژه های سازمان منطقه ویژه پارس در بخش محیط زیست دریایی توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه تربیت مدرس در حال انجام است، اظهار داشت:  مجریان این پروژه ها اعضای هیات علمی این دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی بوده که در این جلسه نسبت به معرفی پروژه های خود اقدام کردند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید