با حضور نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جلسه ویژه برای پیگیری مطالبات مردم جنوب استان بوشهر در سازمان منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۱۸:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای ویژه در سازمان منطقه ویژه پارس برای پیگیری مطالبات و توقعات مردم جنوب استان بوشهر خبر داد.
 
حجت الاسلام موسی احمدی با اشاره به راه اندازی اورژانس هوایی در عسلویه، ابراز داشت: یکی از مهم ترین مطالباتی که چند سال به دنبال آن بودیم ارتقاء یا راه اندازی پایگاه هلال احمر در شهرستان عسلویه بود که هم شامل تقویت پایگاه ها از لحاظ ساختمانی و هم تجهیزاتی و امکاناتی باشد.
 
وی که در حاشیه نشست دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در سازمان منطقه ویژه پارس سخن می گفت، با اشاره به کمک های شورای راهبردی پتروشیمی های عسلویه افزود: با کمک هایی که توسط جمعیت هلال احمر از یک سو و شورای راهبردی از سوی دیگر صورت گرفته است یکی از مهم ترین مطالبات چندین ساله مردم منطقه یعنی اورژانس هوایی محقق شد.
 
احمدی با بیان این که مقرر شد این اتفاق مبارک و میمون به زودی روی بدهد، افزود: از آنجایی که در چارت تشکیلاتی هلال احمر آمده که حتما اورژانس هوایی می بایست در فرودگاه باشد لذا مقرر شد در فرودگاه عسلویه آشیانه ای ایجاد شده تا بالگرد موردنظر تحویل داده شود.
 
وی با اشاره به وضعیت خاص منطقه جنوب استان بوشهر به لحاظ صنعتی ابراز داشت: با توجه به بحران هایی که ممکن است از لحاظ دریایی، زمینی، هوایی و کارگری در منطقه به وجود بیاید لذا نگاه ها به این منطقه از استان می بایست بسیار ویژه باشد که جلسه امروز نگاه ویژه ای به ظرفیت ها، مطالبات و توقعات  مردمی در حوزه جنوب استان داشت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید