دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خبر داد:

راه اندازی تیم واکنش سریع هلال احمر در عسلویه

(چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲) ۰۷:۴۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از ایجاد و آموزش تیم واکنش سریع در منطقه عسلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-یعقوب سلیمانی در حاشیه نشست خود با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:  هماهنگی، همدلی و هم افزایی به وجود آمده در این جلسه منجر به اتخاذ تصمیمات بسیار خوبی شد.
 
وی ارتقای دفتر نمایندگی هلال احمر در عسلویه به شعبه ویژه را از مهم ترین تصمیمات این جلسه عنوان کرد.
 
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که در حوزه آموزش باید جدیت بیشتری صورت بگیرد، ابراز داشت: تقویت پایگاه های اقماری هم از لحاظ زیرساختی و هم تجهیزاتی در این جلسه مورد تاکید قرار گرفته است.
 
 وی همچنین از ایجاد و احداث پایگاه امداد هوایی در عسلویه خبر داد و گفت: مقرر شد در حوالی فرودگاه عسلویه امکاناتی برای ایجاد امداد هوایی در اختیار هلال احمر قرار بگیرد.
 
سلیمانی سیاست هلال احمر را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت ویژه حاکم بر منطقه و سکونت مردم شریف، خدوم و زحمتکش در عسلویه این آمادگی وجود دارد که در زمانی مشخص و محدود هم از لحاظ کیفی و هم کمی زیرساخت ها و سطح نیروی انسانی را ارتقا دهیم.
 
وی در مورد راه اندازی پایگاه ساحلی نیز گفت:  پایگاه دریایی و ساحلی جزو وظایف هلال احمر نیست اما این آمادگی وجود دارد که پس از ایجاد و تجهیز پایگاه از آن به صورت دو منظوره یعنی هم ساحلی و هم جاده ای استفاده کنیم.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید