اطلاعیه جذب نیروی آتش نشان در سازمان منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) ۰۷:۵۳

مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از جذب نیروی آتش نشان و راننده پایه یک آتش نشان از بین جوانان جویای کار استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تکمیل چارت و تقویت ایستگاه های آتش نشانی سطح منطقه از طریق شرکت پیمانکار تامین نیروی انسانی خود اقدام به جذب نیروی آتش نشان و راننده پایه یک آتش نشان با شرایط ذیل از بین جوانان جویای کار استان بوشهر نموده است.

از کلیه علاقه مندان و متقاضیانی که دارای شرایط مشروح ذیل هستند دعوت می گردد حداکثر تا تاریخ ۱۳ /۱۰ / ۱۴۰۲جهت ثبت نام به سامانه جامع مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس به آدرسhttps://portalda.pseez.ir/laborinternet مراجعه نموده و به هنگام ثبت نام کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را ثبت نمایند.

۱-حداقل مدرک تحصیلی برای مشاغل آتش نشان و راننده آتش نشان فوق دیپلم می باشد.
۲-حداکثر سن داوطلبان برای شغل آتش نشانی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۲۵ سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ سال است. در صورت داشتن سابقه مرتبط حداکثر ۲ سال به حداقل سن داوطلبان اضافه خواهد شد.
۳-حداکثر سن برای رانندگان آتش نشان، فارغ از میزان تحصیلات ۳۰ سال بوده و در صورت وجود سابقه مرتبط، تا ۳۳ سال قابل افزایش می باشد.
۴-حداقل قد داوطلبان در هر دو گروه آتش نشان و راننده آتش نشان ۱۷۵ سانتی متر است.
۵-داشتن مدرک پایان خدمت الزامی است. معافیت پزشکی مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۶-کلیه داوطلبان می بایست از سلامت جسمانی کامل برخوردار بوده و نیازمند استفاده از عینک طبی نباشند.
۷-با توجه به محدودیت های موجود، امکان اختصاص خوابگاه برای پذیرفته شدگان فراهم نیست.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید