جنوب استان بوشهر چگونه در بازگرداندن نازل های سوخت در کشور رکورد زد

(چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۲۳

رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلویه گفت: عملیات رفع عیب و بازگرداندن نازل های جنوب استان بوشهر در کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت که یک رکورد در کشور محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-غلامحسین صباغی افزود: بلافاصله پس از ایجاد مشکل در جایگاه های سوخت جنوب استان بوشهر در ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۲، موضوع به مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه اعلام شد.
 
 وی با بیان این که ۲۵ جایگاه با حدود ۴۰۰ نازل از روستای بندو(مرز بین استان های بوشهر و هرمزگان) در شهرستان عسلویه تا خورموج در شهرستان دشتی از مدار خارج شدند، ابراز داشت: با همکاری سازمان منطقه ویژه پارس این تعداد نازل در کمتر از ۲۴ ساعت به مدار برگشتند.
 
صباغی بازگرداندن این تعداد نازل در کمتر از ۲۴ ساعت را یک رکورد دانست و گفت: جنوب استان بوشهر یکی از اولین مناطق کشور بوده که نازل های آن سریعا به مدار برگشت.
 
رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس نیز گفت: وقتی موضوع به ما ابلاغ شد بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و تعداد ۳۰ نفر از نفرات آی تی منطقه را گردهم آوردیم.
 
فرشید مبشری با بیان این که در دو فاز عملیات بازگرداندن جایگاه ها تکمیل شد، اظهار داشت: در فاز اول تنظیمات تعدادی از نازل هایی که به صورت آزمایشی به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه منتقل شده بود، به این ۳۰ نفر آموزش داده شد.
 
وی با اشاره به تقسیم این ۳۰ نفر به دو تیم عملیاتی گفت: رویه ها مشخص و از طریق ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلویه و مرکز استان بوشهر به ما ابلاغ شد و با توجه به بعد مسافت، نیروها را به گروه های کوچک دو و سه نفره تقسیم کردیم.
 
مبشری با بیان این که این گروه ها در مرحله اول بارگذاری اولیه را انجام داده و نرم افزارها را بروزرسانی و سپس رفع عیب کردند، اظهار داشت: در فاز بعد تیم دوم برای اتصال هر کدام از نازل ها به سرورهای مرکزی در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران اعزام شده و در کمترین زمان رفع نازل ها به مدار برگشتند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید