پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی

(پنج شنبه ۷ دی ۱۴۰۲) ۱۶:۲۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس فرارسیدن هشتم دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی را به همه فعالین در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، در بخشی از پیام سخاوت اسدی آمده است: 
هشتم دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی را به همه کارکنان خدوم و زحمتکش این صنعت در میهن عزیزمان به ویژه شرکت های پتروشیمی فعال در منطقه استراتژیک و ویژه اقتصادی انرژی پارس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
وی به نقش مهم شرکت های پتروشیمی در دوران تحریم های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: بی‌شک این صنعت عظیم در دوران تحریم های ظالمانه، نقش بی بدیلی در تولید ملی و ارزآوری و همچنین توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در رونق تولید و ایجاد اشتغال ایفا نموده است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به مجاهدت ها و پشتکار مضاعف کارکنان صنعت پتروشیمی در سرما و گرما ابراز داشت: کارکنان صنعت پتروشیمی در همه سطوح در سرما و گرما با تلاش، فداکاری و پشتکار مضاعف خود اجازه ندادند چرخ های این صنعت عظیم در اوج تحریم‌ها از حرکت بایستد و به جرات می توان گفت بخش قابل توجهی از درآمد کشور را تامین نموده اند.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد جهادگران اقتصادی عرصه پتروشیمی به ویژه شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس همانطور که در سال های اخیر گام های ارزشمندی در حرکت از خام فروشی به سمت صنایع پایین دستی قابل استفاده در صادرات و تولید مواد با ارزش افزوده بیشتر برداشته اند، با تکمیل زنجیره ارزش نقش مهم تری در بازارهای مهم صادراتی جهان و توسعه پایدار ایران عزیز اسلامی ایفا نمایند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید