مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

از ظرفیت شرکت‌های نوآور استفاده می کنیم

(سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲) ۱۵:۵۱

 
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست گفت: در این نمایشگاه آخرین فناوری های روز در حوزه امنیت سایبر و ارتباطات به نمایش درآمده است.
 
سخاوت اسدی با اشاره به برگزاری چنین نمایشگاه هایی در چهار دوره گذشته ابراز داشت: نمایشگاه پنجم نسبت به چهار دوره گذشته هم از لحاظ کمی و هم کیفی ارتقا یافته است.
 
 وی به‌کارگیری از پتانسیل ها و شرکت هایی که تولیدات بروز دارند را یکی از اهداف سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد و افزود:  قطعا از ظرفیت شرکت هایی که تولیدات نوآورانه ارائه می کنند، استفاده خواهیم کرد.
 
اسدی به حضور سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: در دو روز گذشته با حضور سردار جلالی جلسات و بازدیدهای پیوسته و بسیار خوبی داشته و تصمیمات مناسبی هم گرفته سد.
 
وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت همه استان از جمله پتانسیل دانشگاه خلیج فارس بتوان متخصصین خوبی در امنیت سایبری تربیت کرد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پایان از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه خلیج فارس برای آموزش و تربیت متخصصین سایبری خبر داد.
 
گفتنی است پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست و سومین نمایشگاه سلامت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از روز یکشنبه، ۱۱ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه ویژه پارس آغاز به کار کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید