تیم فوتبال پارس جنوبی جم معوقات مالی ندارد

(شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲) ۲۱:۵۴

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم ۴۰ درصد از مفاد قراداد خود را تا پایان نیم فصل دریافت کردند.

 
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سید محمد موسوی با اشاره به پرداخت پاداش های بازیکنان این تیم ابراز داشت: تیم پارس جنوبی در چهار دیدار پایانی دو برد، یک مساوی و یک باخت داشت که نشان دهنده بازگشت روحیه بازیکنان آن است.
 
وی به برگزاری دیدارهای جام حذفی در هفته اول اشاره کرد و اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اولین دیدار خود در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت که دل هواداران را شاد کرد.
 
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به روحیه خوب بازیکنان این تیم ابراز امیدواری کرد در دیدارهای پیش رو شاهد درخشش آن ها و در نتیجه بهبود وضعیت تیم در جدول لیگ يک باشیم.
  
موسوی با بیان این که سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه ورزش قهرمانی، تیم های مختلفی را تحت پوشش قرار داده است، گفت: هم اکنون تیم های فوتبال پارس جنوبی جم، فوتبال ساحلی، والیبال پارس جنوبی، تیم های تکواندو بانوان و آقایان، قایقرانی و ووشو از رشته هایی هستند که سازمان منطقه ویژه پارس از آنان حمایت می کند.
 
وی با بیان این که در والیبال ساحلی امسال قهرمان لیگ کشور شدیم، از کسب مقام سومیاین تیم در لیگ فوتبال ساحلی کشور خبر داد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید