پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

(پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲) ۱۰:۲۵

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به کشور و آغاز فصل نوینی از تاریخ معاصر ایران اسلامی است.
 
انقلاب اسلامی که با ایثار، فداکاری و  ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران و با دستان خالی به پیروزی رسید، سرآغاز دوره ای شد که ثمره آن امروز به بار نشسته است.
 
جوانان تحصیلکرده، خوش فکر و متخصص این مرز و بوم که در دوره ستم شاهی توسط استکبار جهانی تحقیر می‌شدند پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جانی دوباره گرفته و توانستند با اعتماد به نفس و خودباوری خوش بدرخشند و پله های صعود و ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.
 
انقلاب اسلامی به همه ما نشان داد که راه و رسم موفقیت نه نگاه به بیرون بلکه تکیه بر توان و ظرفیت داخل است.
 
امروز در ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به خود می‌بالیم از این که جوانان تحصیل کرده و پرورش یافته نظام جمهوری اسلامی توانستند در منطقه ویژه پارس چنین  تمدن عظیم صنعتی را شکل داده و دانش، اراده و توانمندی خود را به رخ جهانیان بکشند.
 
جوانانی که در دوره ستم شاهی اجازه ساخت کوچک‌ترین قطعات را بدون هماهنگی با خارجی ها نداشتند امروز امورات کشور را به دست گرفته و پیچیده ترین محصولات صنعتی را تولید می کنند.
 
امام خمینی (ره) و سپس رهبر معظم انقلاب به ما نشان دادند که می توان با خودباوری و اعتماد به نفس، سخت ترین مشکلات و مسائل را حل کرد و زیر بار حرف زور استکبار جهانی نیز نرفت.
 
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن دهه مبارک فجر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و فهمیم ایران به ویژه صنعتگران و فعالین در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
باشد که با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و نائب بر حقش، مقام معظم رهبری روز به روز شاهد موفقیت بیشتر جوانان این مرز و بوم بوده و به تعبیر  رهبر فرزانه انقلاب به قله های ترقی و پیشرفت برسیم.

 

سخاوت اسدی

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید