پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود امام دوازدهم شیعیان جهان

(شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۹

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام دوازدهم شیعیان جهان، حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.

 
 
در پیام سخاوت اسدی آمده است: 
 
فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته زادروز سلاله پاک پیغمبر عظیم الشان اسلام، امام دوازدهم شیعیان جهان، حضرت مهدی موعود(عج) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم آزاده و حق طلب جهان، ملت خداجوی ایران اسلامی، مردم ولایتمدار استان بوشهر به خصوص فعالین در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تبریک عرض می کنم.
 
همچنین هفته بزرگداشت محافظان و سربازان گمنام امنیت که با تلاش ها، رشادت ها و جانفشانی های خود امنیت، آرامش و آسایش را برای کشورمان به ارمغان آوردند را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت می گویم.
 
نیمه شعبان مختص به شیعیان نیست بلکه این روز بزرگ، روز عدالت خواهان، آزادگان، مظلومین و تمام مستضعفین جهان است.
 
در روزگاری که ظلم و ستم و چپاول و غارت سراسر دنیا را فراگرفته و سردمداران استکبار جهانی حق و حقوق ملت های مظلوم را نادیده می گیرند، این روز بزرگ نقطه اتصال و وجه اشتراک تمامی آزادگان و عدالت خواهانی است که منتظر تحقق وعده الهی مبنی بر قیام موعود و رهایی مردم از ظلم و ستم و بی عدالتی هستند.
 
نیمه شعبان روز عدالت و روز انتظار است. انتظار برای رسیدن به عدالت. 
 
این روز بزرگ را پاس می داریم و از درگاه خداوند سبحان عاجزانه تقاضا داریم ظهور حضرت حجت(عج) را تسریع نموده تا جهان شاهد برقراری عدل و عدالت باشد.
 
به امید آن روز.
 
سخاوت اسدی
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید