دعوتِ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از مردم و صنعتگران برای حضور حداکثری در انتخابات

(پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) ۱۹:۵۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از مردم و همچنین صنعتگران خواست با حضور حداکثری پای صندوق های رای حماسه ای دیگر رقم بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی مردم و صنعتگران در پارس جنوبی را برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
 
در پیام سخاوت اسدی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
روز جمعه، ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ اتفاق بزرگی در کشور ما رقم خواهد خورد.
 
در این روز ملت تمدن ساز و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر در آزمونی بزرگ قرار خواهند گرفت.
 
برگزاری دو انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این روز موجب شده تا ۱۱ اسفند نگاه اکثر رسانه های دنیا به صندوق های رایِ کشورمان معطوف شود.
 
دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از مدت ها قبل تلاش های گسترده ای برای دلسرد کردن مردم و در نتیجه کاهش مشارکت آنان در انتخابات صورت داده اند تا با این بهانه بتوانند در سطح بین الملل بر کشورمان فشار وارد کنند.
 
 در دوره ای که رسانه های پرقدرت دنیا همگام با استکبار جهانی وحدت ملی ما را نشانه گرفته و از هیچ تلاشی برای تجزیه ایران اسلامی فروگذار نمی کنند انتخابات ۱۱ اسفند می تواند وحدت و انسجام ملی، یکپارچگیِ مردم و ارتباط قویِ بینِ ملت و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.
 
حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات روز جمعه می تواند اقتدارِ کشورمان در سطح بین الملل را ارتقاء دهد و پشتوانه مردمیِ نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم دنیا به تصویر بکشد.
 
بنابراین، همه ما باید با حضور گسترده پای صندوق های رای در تعیینِ سرنوشت کشورمان سهیم باشیم و دیگران را هم دعوت کنیم در انتخابات شرکت کنند.
 
در منطقه ویژه پارس نیز تمام شرایط و ضوابط در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی فراهم شده است و امیدواریم همکاران ما در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مشارکت بالایی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
 
قطعا مشارکت بالا و انتخاب افراد توانمند موجب می شود مجلسی قوی و کارآمدی شکل بگیرد که یکی از نتایج آن، رفع مشکلات مردم در آینده ای نزدیک خواهد بود.
 
سخاوت اسدی
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید